Skip to main content

Beste,

Ik heb sinds gisteren een iPhone 15, alles overgezet vanaf mijn iPhone 14 naar de 15, so far so good. Echter krijg ik multisim op mijn Watch niet meer aan de praat. Blijkbaar moest ik multisim eerst op mijn oude toestel deactiveren, dit ben ik vergeten te doen. Gisteren gebeld met klantenservice en ze hebben mijn multisim verwijderd, probeer deze nu opnieuw te activeren maar hij draait al 24 uur en geen verbinding.

Heb alles al geprobeerd wat ook op dit forum staat dus: Watch verwijderen en opnieuw koppelen, fabrieksinstellingen etc etc. Ook zelfs nog geprobeerd deze weer te koppelen aan mijn oude phone maar geen resultaat. 
 

Dit lijkt toch echt een technisch probleem te zijn. Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt!

 

 

Het is inmiddels opgelost! Voor mensen bij wie het niet werkt even naar buiten gaan helpt!


Welkom op de community @Ceejay1981, goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Het naar buiten gaan zelf heeft er niet aan bijgedragen, maar mogelijk had het even iets meer tijd nodig in dit geval, waardoor het met een vertraging alsnog werkt. Veel plezier met je werkende multisim, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.