Skip to main content

Beste @Remco_ , Ik meen dat ik exact hetzelfde probleem heb. Vervangende watch gekregen van Apple binnen garantie vanwege defect. Alles eerst ontkoppeld 3 weken geleden maar op de nieuwe Watch blijft de (kpn)-melding dat er eerst ontkoppeld moet worden op een ander apparaat. Die ik niet meer heb. Kan je me op dezelfde manier helpen wellicht? Alvast dank.

Ik ga mijn best doen @HuubLin! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee!  


Dat heb ik gedaan @Remco_  !! Dank je en ik ben benieuwd!


Ik heb hem een duwtje gegeven @HuubLin. Zou je over een paar uur nogmaals de Multisim kunnen activeren op jouw Applewatch?


Dank @Remco_ !! Ik heb het zojuist geprobeerd en nu krijg ik de optie om een nieuwe Multisim abonnement af te sluiten. Ik weet nou niet zeker of dit is wat de bedoeling is. Heb je het oude abonnement gestopt en is het de bedoeling dat ik een nieuwe afsluit? Of duurt het even voordat mn oude abonnement weer ‘koppelbaar’ is?


Hij was helemaal ontkoppeld Huub omdat deze gekoppeld was aan jouw oude watch. Dus die is gestopt inderdaad. Je kan hem nu opnieuw koppelen.


Geweldig @Remco_ . Hartelijk dank voor je hulp.


Doet die het Huub? Graag gedaan hoor, het is maar een kleine moeite 🙂