Skip to main content

Ik wil via de Apple watch app op mijn Iphone de multisim activeren maar dat lukt niet. Ik heb een Iphone 14 Pro Max met IOS16.3 en een Apple watch 8 cellular met OS 9.3. Bij activeren blijf ik steeds de melding “er ging iets mis, probeer het opnieuw of later nog een keer”. 
 

ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservoce en ze kunnen me niet verder helpen. Uiteindelijk hebben ze me doorverwezen naar een KPN winkel. Hier ben ik gisteren geweest maar ook daar konden ze me niet helpen. Ze zeiden dat multisim bij KPN helemaal niet werkt en dat dit op korte termijn ook niet gaat werken. 
 

Kan iemand dit uitleggen? Ik heb juist de dure versie van de Apple watch gekocht omdat ik al bij KPN zit en jullie adverteren met Multisim. Als dit niet werkt is dit pure misleiding! 

Hier al dagen probleem .. blijft hangen 

 

 


 


Het lijkt erop dat de medewerkers van de support desk niet eens weten hoe ze issues met de Apple Watch kunnen oplossen.. gelukkig is er tweede support lijn 


Ze maken reclame voor iets wat ze niet waar kunnen maken. De helpdesk medewerkers lijken nog het minst te weten.  Onacceptabel! 


Ze maken reclame voor iets wat ze niet waar kunnen maken. De helpdesk medewerkers lijken nog het minst te weten.  Onacceptabel! 

Gun ze ff wat tijd .. dit product is nieuw voor kpn


@GuidoSteen Ik snap volkomen dat je daar dan een oplossing voor wil hebben want dit moet gewoon werken met de hardware combinatie die je noemt. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid? Zou je anders jouw profiel verder kunnen aanvullen met de relevante gegevens? Dan kijk ik even met je mee! 


Nee nog geen oplossing. Welke informatie heb je nog nodig? 


Zojuist mijn profiel aangevuld


@GuidoSteen Dan ga ik voor je aan de slag. Ik kon uit het dossier niet opmaken maar dit is nog niet door de klantenservice gemeld bij een oplospartij? Er is namelijk een achterstand bij het oplossen van deze vastgelopen orders en momenteel zitten ze op begin februari.  Guido: even voor de zekerheid. Je hebt Multisim aangevraagd op het nummer in jouw profiel? Wanneer heb je voor het laatst een order geplaatst? Want ik zie in zijn geheel geen order op dat nummer, open of hangend.