Skip to main content

Het wordt eentonig, maar hier hetzelfde probleem. De iPhone 15 Pro Max aangeschaft en geprobeerd te koppelen met mijn Apple Watch Ultra 2. Zodra hij de KPN app opstart geeft hij de melding “MultiSim al in gebruik op andere Apple Watch” Dat is onmogelijk aangezien ik op de Ultra voor het eerst met Multisim werk.  Het enige wat ik heb gedaan is van telefoon gewisseld. Gebeld met de helpdesk die mij, na 10 min zoeken verwees naar de KPN winkel. 
Iemand al verder gekomen met deze casus ?

ik ben heel benieuwd. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

bij mij werkte het vervolgens na een paar dagen. Met de helpdesk bellen is de manier om dit op te lossen


Helpdesk kwam er niet uit en stuurde mij naar de KPN winkel 😞


 


@MErwin Ik kwam je topic tegen. Is dit inmiddels al opgelost? 


Helaas niet Remco. KPN heeft mij wel gebeld en van alles in het systeem gedaan, maar nog geen resultaat. 
De foutmelding krijg ik nu niet meer, maar ik krijg nu geen pop-up in de KPN App om de multisim te activeren. 
Drama dit. 


Dan ga ik voor je kijken Erwin! Kun je jouw profiel invullen dan kijk ik even of ik dit een zetje kan geven!


Ik lees steeds meer mensen met dit probleem. Zelfs die weg gaan bij KPN omdat het bij de concurrent allemaal net iets makkelijker werkt.

Kan toch niet waar zijn dat de TD van KPN hier niet uit komt ??

Heel bijzonder dit. 


Er schijnen ook wat issues te zijn geweest met MijnKPN Erwin, kun je eens kijken of er een update voor deze app beschikbaar is en MIjnKPN een update geven?


Ik heb de KPN app geüpdatet. Er stond idd een nieuwe versie. (Snap even niet waarom die dan niet automatisch wordt aangeboden) 

Procedure opnieuw uitgevoerd en nu wel een popup met de Multisim activatie. Alleen nu blijft hij op activeren hangen in de Apple Watch app. (Wieltje blijft draaien) Dit heb ik trouwens vaker in het forum voorbij zien komen. 
Dus stapje verder maar nog niet helemaal. 


Ik heb hem een setje gegeven Erwin! Kun je eens testen of je nu wel kunt activeren?