Skip to main content

Dag KPN, ...

…..

Dank.Ps Ik houd het topic in de gaten voo reacties en zal maandag even bellen met klantenservice om te melden dat dit speelt. 

Goedemorgen/middag @AJBM en welkom hier op ons forum :)

Dat schiet natuurlijk niet op zo dus goed dat je hier melding van maakt. Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze technische dienst en zij zullen dit verder op gaan pakken en contact met je op gaan nemen! 

Dank @JanZ_ voor snelle reactie, heb net nog wat edits uitgevoerd. Maar kern heb je.

Yes, de informatie die voor mijn collega's van belang is heb ik doorgegeven. Wacht het even af maar in de regel wordt je hierover binnen enkele werkdagen over teruggebeld. 


Inmiddels iets verder met een collega**. Maar nu hetzelfde probleem als de twee personen hierboven (oa Ypehille). Wieltje blijft draaien. Telefoon en iwatch nooit verbonden geweest.. andere gegevens hebben jullie al.
 

ad** wil wel even kwijt dat t verkoop verhaal niet strookt met de realiteit. Hoop snel dat dit opgelost kan worden. Kost me enkele uren.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @AJBM, ik heb je even een eigen topic gegeven. Even wat makkelijker. 

Ik zie 2 nummers in jouw profiel. Om welke gaat het? Heb je de laatste 2 cijfers voor mij? 

Want ik zie dat die ene net geleverd is. Die order staat nog open. Ik zie verder nog geen multisim toegevoegd namelijk. Hoor graag van je. 


Dag @Bart_Z ,

 

Dank voor aparte draadje. Ik begrijp dat minder positieve commentaar op jullie sales mogelijk ook geleid heeft tot het apart zetten. Had ik misschien niet moeten doen. Maar het proces is verwarrend en langdurig en heeft een voorgeschiedenis. Neemt niet weg dat ik blij ben dat jullie het oppakken.

 

De multisim dan op het KPN nummer. Begrijp ik goed dat het multisim aan jullie kant nog niet actief is en dat dit mogelijk de reden is dat het wieltje blijft draaien?

Mvg

Arno

 

Aanvullende vraag: Moet hier ook nog voor betaald worden EUR 5 per maand? Dit was me namelijk niet verteld. De sim kaart zou werken op de esim. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 


@Bart_Z had niet goed gelezen, dank voor verwijderen nummers. laatste 2 cijfers zijn 37. Hoor hopelijk snel terug


Dit maakt het veel overzichtelijker. Als er steeds andere reacties tussen staan missen wij straks wat. 

Ik zie dat mijn collega er gisteren mee bezig is geweest. Ik zie alleen nog geen multisim actief. Die order loopt nog niet goed door. Collega's gaan daar nog verder mee bezig. Als het werkt krijg je daar bericht van. Werkt het na een week nog niet, dan hoor ik dat graag. 

En ja de multisim kost 5 euro per maand. Dat hoort wel verteld te zijn. 

 


@Bart_Z dank je.. 

heb twee problemen.

1 is dat het abonnement zonder werkende multisim met de esim van de iwatch voor mijn waardeloos is.. maar de proeftijd van een sim only abonnement is 5 dagen na activeren. Ik zou  hier dan graag een extensie op krijgen. Anders moet ik me morgen afmelden. Kun je me hier mee helpen?

 

2. het is me niet verteld.. heb heel duidelijk gevraagd of er behalve dit abonnment sim kaart dan nog bijkomende kosten waren.. nee was gezegd. Dat is teleurstellend, ook omdat ik erover nadacht over te stappen op KPN glasvezel (maar staat er eigenlijk los van). En enige wat ik wil is een sim voor de iwatch.. de sim op de telefoon ga ik niet eens gebruiken. Denk dat je dat snapt.. had Oma beter een smart watch met eigen simkaart kunnen kopen voor haar kleinkind.


Ik begrijp het niet helemaal.  Lees ik goed dat jij eigenlijk helemaal geen behoefte hebt aan de functionaliteit van multisim? Want dan kun je het beter opzeggen.