Skip to main content

Mijn multisim werkt nog steeds niet. Opnieuw installeren helpt niet.

Ik krijg de volgende meldingen:

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Alles al tot treurens toe vandaag hersteld. Zelf een “vers geïnstalleerde iPhone en Watch bood geen soelaas. Mijn activatie wieltje blijft maar draaien. Is hier al een oplossing voor?? (ben nieuw op dit forum en nieuw bij KPN)

Nee, het werkt nog altijd niet. Ook bij mij blijft het wieltje draaien, die weegt inmiddels bijna een ons ;)

Na de laatste Updates van Apple kon ik wel weer het activeren beëindigen door het mobile abonnement te verwijderen maar ook hierna weer het draaiende wieltje. 

  • 3x watch opnieuw gekoppeld
  • 2x de iPhone opnieuw ingesteld waar bij de 2e keer het allemaal “fris” was en niet van backups af
  • vanavond de laatste updates Watch OS en IOS 
  • Geen opties van mijn kant meer

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Ypehille, bedankt. Duidelijk verhaal. Ik heb dit doorgestuurd naar onze Technische Dienst. Zij gaan er verder naar kijken. Kan tot 10 werkdagen duren. Hoor graag als er contact is geweest. 


Hoi @Ypehille, bedankt. Duidelijk verhaal. Ik heb dit doorgestuurd naar onze Technische Dienst. Zij gaan er verder naar kijken. Kan tot 10 werkdagen duren. Hoor graag als er contact is geweest. 

Bart vandaag een bericht dat alles werkte en idd het werkt als een tierelier en dus case closed