Skip to main content

Sinds kort klant bij KPN, want wilde multi Sim voor m’n Apple Watch. Maar de activatie blijft nu al de hele dag op dezelfde status. 
 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Inmiddels de tweede dag, en nog steeds dezelfde activatie status.

Enig idee wanneer de storing is opgelost?


Hallo kpn!

 

voor mij hetzelfde bovenstaande probleem. Is dit een storing? Hoe komen ik/wij verder?

 

 


Zou het niet weten, lijkt op een storing tussen Apple en KPN.

Of het is ontstaan sinds de updates iOS 16.3 en WatchOS 9.3 


Ik heb twee keer de klantenservice gebeld. Die weten het niet. Ik kreeg onder andere de tip op mn applewatch op te sturen naar apple…..

 

Op het forum lees ik dat dit bekende problemen zijn maar er wordt nergens gesproken over een oplossingen.

 


Beetje vreemd dat ze niks voor je hebben gedaan bij de klantenservice?

Hoezo hebben ze geen case voor je aangemaakt, en doorgestuurd naar de technische dienst?
Je Apple Watch naar Apple sturen lijkt me onnodig, dit is overduidelijk een fout tussen Apple en KPN, niks hardwarematig.

Zie:

 


Ik heb net wederom contact gehad en nu het volgende gehoord:

 

de multisim moet handmatig worden geactiveerd door de “backoffice” dit kan/ duurt meestal 5 werkdagen. 


Ik heb net wederom contact gehad en nu het volgende gehoord:

 

de multisim moet handmatig worden geactiveerd door de “backoffice” dit kan/ duurt meestal 5 werkdagen. 

 

Oke, en gaat dit vanzelf, of moet ik er ook achter aan bellen?


Zoals ik heb het begrepen gaat dit vanzelf. Iemand van een afdeling moet hem handmatig bij ons activeren. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. Voor mij dus uiterlijk vrijdag aanstaande. Deze afdeling werkt het weekend niet dus zou ik als het niet gebeurd maandag weer voor kunnen bellen….

Ik laat nog wel weten of het bij mij gelukt is.


Beste @Rem0n en @Bobby99, wat rot dat het niet lukt! Het klopt wat er gezegd is: als de order van de aanvraag voor de Multisim vastloopt, dan wordt dit in de regel binnen 4 uren alsnog verwerkt. Als dat niet zo is, moet het handmatig opgepakt worden en dat duurt maximaal 5 werkdagen. Ook dat gaat ‘automatisch', als in: er hoeft niemand op geattendeerd te worden dat de order is vastgelopen. Dat wordt automatisch binnen die 5 werkdagen aangeboden.

 

Dat gezegd hebbende: mochten jullie binnen 5 werkdagen nog niets gehoord hebben, laat het hier gerust weten en vul even jullie forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer.


We zijn nu bijna 5 hele werkdagen verder. Bij mij is er niks veranderd. 

 


Bij mij werkt het inmiddels.


Bij mij werkt het inmiddels.

Heb jij iets gedaan of is het vanzelf goed gekomen? 


Bij mij werkt het inmiddels.

Heb jij iets gedaan of is het vanzelf goed gekomen? 

Vanzelf goed gekomen. 


Fijn dat het bij jou opgelost is, Rem0n!

 

Mocht het bij jou maandag nog steeds niet werken, laat het dan even weten @Bobby99. Dan zijn de 5 werkdagen voorbij en kan ik het verder voor je uitzoeken. 


Hallo,

 

tot op heden, 10:25 uur, heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

 

gr

 

 


Ha @Bobby99, ik zie 'm inmiddels op ‘completed’ staan. Is het nu in orde?


Hallo. 
 

inderdaad een paar uurtjes geleden is alles goed gekomen. Bedankt voor de moeite


Hier werkt het helaas ook niet blijft draaien…. iPhone en Apple Watch opnieuw opgestart en opnieuw gekoppeld zonder resultaat. 


Bij mij werkt het ook niet. Blijft draaien sinds afgelopen vrijdag, 10-2. Dus op forum gezocht en ik begrijp dat het tot 5 werkdagen kan duren. Wel bijzonder, had hiervoor T-Mobile en daar was het binnen een paar minuten geregeld. 


Vanmorgen 6.45 uur een sms dat de multi sim geactiveerd is en inderdaad hij doet het😁


Hier ook en het werkt.