Skip to main content

Hey @Thomas,

Ik heb exact hetzelfde probleem…

 

Nieuwe Flip 5, Nieuwe Watch 6, na het proberen te activeren krijg ik een 3010.

(kleine sidenote) ik had een Apple watch, dus die multisim heb ik laten deactiveren… Maar dat was ook niet de oplossing. Ik krijg helaas gewoon niet de sim op mijn Watch, en blijf de 3010 krijgen! Kan je mij ook assisteren hierin? of een ticket voor mij aanmaken?

 

@Pieterzndm ondertussen nog verder gekomen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag gemaakt

Hoi Jo3ytjuh,

helaas, KPN heeft mij nog wel teruggebeld maar hadden niet direct de oplossing. Ze wilden nog wel wat proberen maar ik heb inmiddels de Watch 6 teruggestuurd. Eerst Samsung naar KPN wijzen dan vanuit diverse bronnen begrepen dat er veel druk op stond bij KPN en dat ze te weinig testen gedraaid hebben en zijn waarschijnlijk dus te snel live gegaan. Ik heb nog nergens de oplossing voorbij horen komen. Bij T-Mobile werkt het wel allemaal. Maar die gebruiken net als KPN zakelijk gewoon de QR code.  Dat wil KPN niet bij de particuliere abonnementen. Tja.. dan maar afwachten. Maar het is wel een hard gelach dat iedereen (net zoals ik) op basis van de eerste informatie van KPN een dergelijke Watch hebben aangeschaft van een koude kermis thuiskomen. 
ik begrijp van KPN niet dat ze zo traag reageren. Ook hier in het forum is het oorverdovend stil…


Hoi Jo3ytjuh,

helaas, KPN heeft mij nog wel teruggebeld maar hadden niet direct de oplossing. Ze wilden nog wel wat proberen maar ik heb inmiddels de Watch 6 teruggestuurd. Eerst Samsung naar KPN wijzen dan vanuit diverse bronnen begrepen dat er veel druk op stond bij KPN en dat ze te weinig testen gedraaid hebben en zijn waarschijnlijk dus te snel live gegaan. Ik heb nog nergens de oplossing voorbij horen komen. Bij T-Mobile werkt het wel allemaal. Maar die gebruiken net als KPN zakelijk gewoon de QR code.  Dat wil KPN niet bij de particuliere abonnementen. Tja.. dan maar afwachten. Maar het is wel een hard gelach dat iedereen (net zoals ik) op basis van de eerste informatie van KPN een dergelijke Watch hebben aangeschaft van een koude kermis thuiskomen. 
ik begrijp van KPN niet dat ze zo traag reageren. Ook hier in het forum is het oorverdovend stil…

 

Thanks voor je snelle reactie!
Ik had de Apple Watch 4G werkte top, maar inderdaad wat een gedoe dit… schakel gewoon die QR in joh.. :) 

Beetje jammer, ik had inderdaad getest met mijn t-mobile werkt hij wel, maar daar wil ik geen gebruik van maken…

Afwachten dus maar… pfff… 

 

Hopen dat ze snel een oplossing hebben bij KPN.. :) 


Ik hoop het ook voor je. Jammer dat het zo’n gedoe geeft. Mocht je het nog niet gedaan hebben, bel KPN en laat een ticket aanmaken dan gaat tweede links support het oppakken. Het vervelende is dat het bij een aantal andere mensen wel werkt waardoor KPN denkt dat het aan ons ligt. Alleen door te escaleren naar tweede lijns krijgen ze er beter zicht op. 
succes! 


Ik hoop het ook voor je. Jammer dat het zo’n gedoe geeft. Mocht je het nog niet gedaan hebben, bel KPN en laat een ticket aanmaken dan gaat tweede links support het oppakken. Het vervelende is dat het bij een aantal andere mensen wel werkt waardoor KPN denkt dat het aan ons ligt. Alleen door te escaleren naar tweede lijns krijgen ze er beter zicht op. 
succes! 

Awh dus ik moet ze ook ff bellen?


Ja dat heb ik wel gedaan en zij gaven aan er een ticket van te maken. Daarna ben ik nog twee keer terug gebeld. Alleen had ik toen mijn Watch al teruggestuurd. Het duurde mij al te lang en anders kon ik de Watch niet meer retourneren. 


Haha ik snap hem! ja ik houd hem sowieso wel, heb nu in ieder geval TOTDAT KPN HET FIXT mijn T-Mobile toegevoegd aan de watch… 


Oh prima! Nou dan heb je in ieder geval een werkende Watch. Succes! Als je zou willen, mocht het opgelost zijn. Wil je het dan hier posten?

alvast bedankt!


Oh prima! Nou dan heb je in ieder geval een werkende Watch. Succes! Als je zou willen, mocht het opgelost zijn. Wil je het dan hier posten?

alvast bedankt!

Ga ik zeker doen!!
Thanks voor je snelle reactie!!


Dank je wel. Ja graag gedaan. Blijft vervelend dat iets niet werkt zonder oplossing. 💪