Sinds 6 januari 2025 ben ik overgestapt naar KPN omdat KPN multisim ondersteunt voor mijn Apple Watch. Helaas is het tot nu toe niet gelukt om multisim te activeren en na 45 min ad lijn te hebben gezeten met de helpdesk kwam het antwoord dat binnen de eerste 3 maanden er wettelijk gezien geen ‘waarde’ toegevoegd zou mogen worden aan mijn abonnement. Upgraden van mijn databundel mag wel maar hier zou een creditcheck oid voor nodig zijn.
Wat een ongelooflijke onzin, ik heb mijn iPhone 16 in 1x betaald maar ik mag mijn abonnment niet met €5 verhogen met iets wat de primaire reden was voor mijn overstap maar wel voor andere diensten. ​@KPN los dit ajb zsm op want ik zie dat dit al >2 jaar speelt. ​@KPN .
Daarnaast zou het ook helpen de klantenservice eenduidig te informeren hierover want er is nog veel verwarring en het voorkomt dat klanten onnodig 2x hun applewatch koskoppelen en opnieuw installeren zonder resultaat
Beste antwoord door Johan Beekhuizen
Vikash van KPN schreef:
Ik heb het nog eens nagevraagd en het zit toch net even wat anders.
Je kunt wel een Multisim aanvragen binnen 3 maanden, alleen geen horloge bestellen. Het bestellen van een horloge kan pas na 3 maanden.
Mocht de activatie niet lukken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om een ticket aan te maken. Dit ticket wordt vervolgens intern doorgestuurd naar de juiste afdeling, zodat zij je verder kunnen helpen. In jouw situatie is het het beste om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice. Dan wordt je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt, en kunnen mijn collega’s direct aan de slag met het oplossen van je vraag.
Afgelopen weekend id KPN winkel geweest, order stond on hold maar zou manueel verwerkt gaan worden. Inmiddels is dat gebeurd en werkt het! Het verhaal van die 3 maanden is dus onzin en het wordt tijd dat dit structureel opgelost gaat worden binnen KPN en dat de helpdesk medewerkers goed geïnformeerd worden want je krijgt steeds andere verhalen te horen.. ​@JorritvdV ​@Bas66 ​@Matijn76 ​@HeSwe ​@MennoG78
​@Johan Beekhuizen Fijn dat je order is verwerkt en dat alles nu werkt! Ik snap dat het vervelend is als je steeds andere informatie krijgt. We geven je feedback door, zodat we dit kunnen verbeteren.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.