Skip to main content

Hier zelfde probleem met Pixel 6 en Galaxy Watch 7 LTE. 
Te zot voor woorden dat bij KPN niet werkt. Samsung geeft aan dat met elk type Android telefoon zou moeten werken.  Op jullie website wordt niet specifiek vermeld dat je een Samsung telefoon moet hebben: 

KPN waarom kijken jullie niet naar de concurrent Odido waar het wel blijkt te werken. Jullie zijn geen kleine speler in de markt en zouden de kennis in huis moeten hebben. 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

fHoi ​@Svennie2 .  Ik snap dat dit echt frustrerend moet zijn. Je verwacht gewoon dat zoiets moeiteloos werkt, zeker als het door Samsung wordt geadverteerd als 'compatibel met elk type Android-telefoon'. Op onze website vermelden we echte WEL dat dit geen optie is:

I

​​​

Ik weet uiteraard niet wat de toekomst in petto heeft. Misschien dat de ondersteuning er wel komt maar daar heb ik nog geen informatie over.

Dank Erwin voor de reactie. Inmiddels heb ik mijn abonnement verlenging laten terugdraaien. 

In maart kan ik een nieuwe telefoon via het werk uitzoeken. Mocht dit opnieuw een Pixel telefoon van Google worden, dan stap ik over naar Odido (ook met tv en internet voor combinatie voordeel) waar het wel wel werkt.

Het is tenslotte techniek die data moet binnenhalen, niet met elkaar praten vanuit mijn optiek. Android is Android of het nu Samsung is of ander merk. Samsung heeft aan dat moet werken, dus ik zou eens met hun technische jongens gaan kijken naar een oplossing. Hopelijk voor maart opgelost.

Reageer