Skip to main content

Sinds 01-01-2023 blijft het “wieltje” draaien in de watch app onder mobiel netwerk mobiel abonnement : KPN NL activeren (hier blijft dus dat wieltje draaien) 
Bij Applestore geweest, alles uit de kast gehaald en het ligt dus niet aan de watch maar bij KPN

Bij KPN geweest reeds twee keer, zelfs nieuw abonnement genomen omdat het mogelijk zou kunnen zijn dat het oude te lang geleden was ingegaan (2014) 

Dus weer alles van de Iphone af watch losgekoppeld app verwijderd Iphone helemaal uit. Daarna weer alles terug. HELAAS GEEN VERBETERING

Wie weet de oplossing?

Zelfde probleem hier. Volledige wizard doorlopen, aan het einde akkoord aangevinkt en op doorgaan geklikt, Daar bleef ook het wielltje draaien. Vanmorgen de app afgesloten en opnieuw geopend en nu heb ik hetzelfde draaiende wieltje als jij. Ik laat het maar effe rusten aangezien je al vanalles hebt gedaan en het niet helpt..


Dankjewel, voel ik me minder alleen. Zij beweren natuurlijk dat het nooit voorkomt!! Te weten ik ben al van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik ga morgen terug naar KPN “winkel”


Ik heb precies hetzelfde probleem, helpdesk zei: 5 dagen geduld, dan is het wrsch opgelost.

ze bellen me maandag, ik ben benieuwd


Hi @Mackelvis@yoda-ict en @Jan AWU! Vervelend dat het niet lukt de Apple Watch te installeren. Ik help jullie graag!

Wil je bevestigen dat je apparatuur voldoet aan de minimale eisen? Kijk sowieso even op ons Multisim topic of daar de winnende tip staat. 

Als dit allemaal nog niet geholpen heeft laat dan nog weten of je naast een draaiend wieltje nog een foutmelding krijgt of iets dergelijks. 

Vul ook je profiel in. Laat daarbij specifiek je klantnummer weten, welke apparatuur je hebt en welke IOS versie daarop staat. Dan kijk ik in onze systemen wat er aan de hand is. 

Ik hoor graag van jullie. 🙂


Hallo @Bram_ ,

Minimale eisen is voldaan (iOS 16.2, iWatch 9.2 en KPN NL 53.0). Mijn kleinzakelijk abonnement is afgelopen maandag omgezet vanuit KPN EEN. Mede omdat ik van de iwatch gebruik wil maken, die ik al meer dan een jaar in bezit heb.  Ik heb mij profiel bijgewerkt, hopelijk kan het snel worden opgelost!


Bij mij werkt hij nu perfect !

dank


@Jan AWU en 3 uur geleden nog niet? Wat heb je gedaan? Alleen aangemeld bij helpdesk?


Verder niets inderdaad


@yoda-ict ik kan je niet direct zeggen of bij de afdeling zakelijk andere regels gelden. Bel in jouw geval daarom 0800-0403. Of stel de vraag op ons zakelijke forum. De afdeling zakelijk heeft eigen systemen. Ik kan om die reden via deze weg geen ticket voor je aanmaken.