Skip to main content

Hier ook activatieproblemen. 
 

ik had een iPhone 13 Pro waar Multisim gewoon op werkte icm de Watch 7. 
Vandaag een iPhone 14 Pro Max binnengekregen. 
 

Eerst heb ik op de 13 de Multisim verwijderd en even van mijn abonnement afgehaald. Een uur later ben ik de 14 gaan installeren, de Watch gekoppeld maar dan krijg ik bovenstaand scherm. Dit staat nu al geruime tijd zo, ik kan de multisim dus niet activeren. 
 

Dit is dus een bekend probleem inmiddels, begrijp ik?

 

Admin: afgesplitst

Hier dus ook hetzelfde probleem; ik krijg de popup van KPN niet bij activeren van de multisim.

blijft op ‘activeren’ staan met een draaiend radarwieltje.

 

ik hoop dat KPN dit zeer spoedig gaat oplossen.

(iPhone 14 Pro Max en Watch 7 met beiden laatste software)

 

Admin: verplaatst naar eigen topic voor het overzicht


KPN, is het probleem van activatie die blijft afhangen al opgelost?

Het begint wel wat vervelend te worden langzamerhand. 
Sporten was zo heerlijk zonder steeds je toestel mee te moeten nemen…

 

Is er al een indicatie wanneer alles weer werkt?


KPN, is het probleem van activatie die blijft afhangen al opgelost?

Het begint wel wat vervelend te worden langzamerhand. 
Sporten was zo heerlijk zonder steeds je toestel mee te moeten nemen…

 

Is er al een indicatie wanneer alles weer werkt?

Hi Freddy, we zijn inderdaad iets verder. Ik zie dat het bij jou nu uitstaat in onze systemen. Zou je het op de Watch ook willen verwijderen en daarna opnieuw willen proberen te activeren? Als dat ook niet werkt zet ik het door naar onze technische dienst die het handmatig kan doen. 

Ik hoor graag van je. 


KPN, is het probleem van activatie die blijft afhangen al opgelost?

Het begint wel wat vervelend te worden langzamerhand. 
Sporten was zo heerlijk zonder steeds je toestel mee te moeten nemen…

 

Is er al een indicatie wanneer alles weer werkt?

Hi Freddy, we zijn inderdaad iets verder. Ik zie dat het bij jou nu uitstaat in onze systemen. Zou je het op de Watch ook willen verwijderen en daarna opnieuw willen proberen te activeren? Als dat ook niet werkt zet ik het door naar onze technische dienst die het handmatig kan doen. 

Ik hoor graag van je. 

Zojuist het volgende gedaan in de Watch-app;

 

Instellingen-Algemeen-Stel opnieuw in-Verwijder mobiele abonnementen.

 

Hierna gedrukt op Configureer mobiel netwerk.

Er verschijnt geen KPN popup om te bevestigen, er staat direct weer Activeren met het draaiende wieltje erachter.

Nee dus, het werkt nog steeds niet.


Hi @FreddyOnderstal, ik heb alles even verplaatst naar je eigen topic, ben er even iets dieper ingedoken en ik zie dat de meest recente wijziging van je E-sim is ‘blijven hangen’ in het bestelsysteem. Dit is niet iets dat je zelf opgelost kunt krijgen, en ook ik heb daar niet de mogelijkheid voor. Een achterliggende afdeling zal hier vermoedelijk begin volgende week mee aan de slag gaan en tot die tijd kunnen we helaas niets anders doen dan even afwachten.

Ik zal maandag en/of dinsdag een kijkje nemen in de systemen om te zien of er al schot in de zaak zit!


Hi @FreddyOnderstal, ik heb alles even verplaatst naar je eigen topic, ben er even iets dieper ingedoken en ik zie dat de meest recente wijziging van je E-sim is ‘blijven hangen’ in het bestelsysteem. Dit is niet iets dat je zelf opgelost kunt krijgen, en ook ik heb daar niet de mogelijkheid voor. Een achterliggende afdeling zal hier vermoedelijk begin volgende week mee aan de slag gaan en tot die tijd kunnen we helaas niets anders doen dan even afwachten.

Ik zal maandag en/of dinsdag een kijkje nemen in de systemen om te zien of er al schot in de zaak zit!

 

Dat is prima, ik wacht je reactie dan even af…
Hoop dat ik maandag (vandaag) mijn multisim weer kan gaan gebruiken.


De order is er door sinds zonet, zou je het nu weer willen proberen @FreddyOnderstal🙂


De order is er door sinds zonet, zou je het nu weer willen proberen @FreddyOnderstal🙂

Ja, hij doet ‘t weer!

Hartelijk dank voor de genomen moeite. 


Ah goed nieuws @FreddyOnderstal! Bedankt dat je het nog even laat weten 😊