Hallo KPN, kunnen jullie dit proces op een bepaalde manier niet stoppen.
zowel in de winkel als online kan niemand mij helpen.
en ook bij de Apple staat met voor een raadsel.
Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.
Goedemorgen
Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Als hij hier op blijft hangen vermoed ik ook dat er aan onze kant iets niet helemaal goed loopt, ik kijk graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Trouwens, op onze kennisbank vind je nog een interessant artikel over dit onderwerp, misschien dat je daar ook nog iets aan hebt?
goedemiddag, ik heb mijn profiel bijgewerkt
goedemiddag, ik heb mijn profiel bijgewerkt
Bedankt voor het invullen van je profiel
Om nog even hier op terug te komen; je vraagt of iemand dit proces op een bepaalde manier niet kan stoppen, kun je dat nog nader toelichten? Niet dat ik straks dingen ga doen die niet de bedoeling zijn!
Het activeren van mijn multisim op mij iWatch blijft lopen. Dus mijn vraag is kunt u dit proces niet stoppen
Het activeren van mijn multisim op mij iWatch blijft lopen. Dus mijn vraag is kunt u dit proces niet stoppen
Check, dank voor de toelichting
Het gekke is dat ik aan deze kant niks zie over de aanvraag of het activeren van een multisim dus ik sta ook even voor een raadsel. Je geeft aan dat het activeren van de multisim blijft lopen, kun je hier bijvoorbeeld een screenshot van delen? Misschien dat ik op basis daarvan kan achterhalen wat hier nu precies gaande is.
Wat je anders zelf nog kunt proberen, is het volgende:
Benieuwd of dat gaat helpen
Goedenavond
Ik heb exact dit probleem ook hier blijft deze hangen bij activeren.
Een jaar lang heeft de multisim op mijn Apple Watch Ultra gewerkt, nu heb ik de zelfde Apple Watch Ultra aan een andere iPhone 14 Pro gekoppeld. Ik was vergeten de multisim uit te zetten op de oude iPhone. De KPN klanten service heeft heeft de multisim gestopt (bevestiging per SMS daarvan ontvangen). Ik kon deze daarna op de nieuwe iPhone aanvragen, via inloggen binnen het KPN popup scherm heb ik het nieuwe abonnement bevestigd. Activeren blijft dus nu draaien en verder geen bevestiging vanuit KPN ontvangen dat het abonnement actief is.
Wilt u mij ook helpen?
Met vriendelijke groet, Wilko
Heel fijn, iemand heeft het opgelost. Opeens vanochtend een sms dat het multisim abonnement klaar is voor gebruik en het werkt weer
Heel fijn, iemand heeft het opgelost. Opeens vanochtend een sms dat het multisim abonnement klaar is voor gebruik en het werkt weer
Goed om te lezen
goedenavond, zojuist het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen en ook nu blijft hij draaien
goedenavond, zojuist het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen en ook nu blijft hij draaien
Heel vreemd en ik heb hier dan ook geen directe verklaring voor
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.