Skip to main content

Ik heb de Samsung galaxy watch 5 pro bij jullie besteld echter als ik de multisim probeer te activeren via jullie stappen plan krijg ik foutcode -1. 

“KPN biedt geen mobiele abonnementen voor ur horloge.” 

Wel heb ik een sms gekgregen van kpn dat mijn multisim abbonnement van kpn klaar is voor gebruik. 

Waarom werkt het niet? en wat is de oplossing?

Heb je wel een enigszinds recente Samsung Galaxy telefoon? Anders is de kans groot dat het inderdaad niet gaat lukken. kpn ondersteunt dit alleen icm Samsung Galaxy telefoons met een niet al te oude versie van  Android. 


Ik heb een xiaomi mi 10T pro draait android versie 11. 

 

Moet minimaal 8 zijn had ik ergens gelezen. 


Lees even dit bericht van een moderator van KPN in een ander topic:

 


Ik heb een xiaomi mi 10T pro draait android versie 11. 

 

Moet minimaal 8 zijn had ik ergens gelezen. 

Ja en minimaal een enigsinds recente Samsung telefoon. Met Xiaomi gaat het niet lukken, net zomin als met mijn OnePlus. 


Ik heb een xiaomi mi 10T pro draait android versie 11. 

 

Moet minimaal 8 zijn had ik ergens gelezen. 

Ja en minimaal een enigsinds recente Samsung telefoon. Met Xiaomi gaat het niet lukken, net zomin als met mijn OnePlus. 

Jaa gezeur, heb maar een samsung s23 ultra gekocht. Komt morgen binnen hopelijk werkt het dan wel meteen. 


Ik heb een xiaomi mi 10T pro draait android versie 11. 

 

Moet minimaal 8 zijn had ik ergens gelezen. 

Ja en minimaal een enigsinds recente Samsung telefoon. Met Xiaomi gaat het niet lukken, net zomin als met mijn OnePlus. 

Jaa gezeur, heb maar een samsung s23 ultra gekocht. Komt morgen binnen hopelijk werkt het dan wel meteen. 

Goedemorgen @snizzel500 en welkom hier op ons forum :)

Heb je de Samsung s23 Ultra al binnen en werkt alles inmiddels?


Ik wil de Samsung Galaxy5 pro kopen er zit geen 4G /LTE op, kan ik dan toch de Multisim op de watsch installeren? ik heb een Samsung Galaxy A52 smartphone Android 11.

Of moet ik toch de Samsung Galaxy5 pro 4G kopen om Multisim te installeren?

Alvast bedankt, Ton


Ik wil de Samsung smartwatch Galaxy5 pro kopen er zit geen 4G /LTE op, kan ik dan toch de Multisim op de watsch installeren? ik heb een Samsung Galaxy A52 smartphone Android 11.

Of moet ik toch de Samsung Galaxy5 pro 4G kopen om Multisim te installeren?

Alvast bedankt, Ton

 


Je moet wel een uitvoering met LTE hebben, anders zit er geen zender/ontvanger voor bellen in. Je kunt er dan nog wel mee bellen, maar dat loopt dan altijd direct via BT via je telefoon. Ik heb zelf de 5Pro LTE 45 mm, samen met de Galaxy A54. Maar nu zou ik voor de Watch 6 kiezen; die was er toendertijd (toen m'n Watch 2 stuk ging) nog niet. 


Beste Henk, bedankt voor de vlugge reactie.

Ik ben al dagen aan het vergelijken de Samsung smartwatch Galaxy5 pro en de  Watch 6 ,

bij  de Watch 6   is de accu 300 mAh   en de  Galaxy5  590 mAh  dus bijna de helft minder.

En bij testen blijkt dat de prestaties ongeveer gelijk zijn. Ik ben er nog niet echt uit.

Groetjes.


Oei Oei !! ik heb wat reacties gelezen over de problemen met 4G  van KPN bij het activeren van de Samsung Galaxy watch 5 pro 4G. Ik denk dat er maar van afzie om de Samsung smartwatch Galaxy5 pro 4G te kopen want al die ellende met wel of niet koppelen is me dat niet waard.Ondanks dat ik zoals boven reeds beschreven in bezit ban vaan de Galaxy A52 smartphone Android 11 ​​​​​​​met abonnement van KPN.


Reageer