Skip to main content
Vraag

Multisim activeren voor mijn Apple Watch lukt niet, blijft hangen

  • June 25, 2026
  • 0 reacties
  • 2 keer bekeken

Hi allen!

Ik probeer al een week om mijn Apple Watch SE te koppelen met telefoonnummer en e-sim/multisim.

Er staat 2x KPN nl en de bovenstaande blijft laden (hangen) en kan verder nergens op drukken. Als ik op de tweede, met mijn telefoonnummer druk, dan staat er dat ik het later moet proberen.

Maar, heb alles al geprobeerd. Telefoon opnieuw instellen, Apple Watch al meerdere keren gewist en gekoppeld, e-sim verwijderd en weer erop. En nog heel veel andere dingen. Blijft elke keer hetzelfde!

Kan iemand helpen?