Skip to main content
Antwoord

Multisim activeren voor mijn Galaxy Watch 7

• May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik probeer multisim voor mijn galaxy watch 7 te activeren.

Zoals in de handleiding beschreven is het mobiele nummer aan mijn KPN id gekoppeld.

Na het inloggen in de wear app met mijn KPN id komt er een foutmelding, dat er geen mobiel nummer aan mijn KPN id gekoppeld is.

Wat doe ik fout?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@mevrvdb!

Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, heb je de stappen die in onderstaand artikel staan gevolgd?

Je kunt voor snellere hulp ook een belafspraak maken, een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@mevrvdb!

Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, heb je de stappen die in onderstaand artikel staan gevolgd?

Je kunt voor snellere hulp ook een belafspraak maken, een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

Hi Alexandra,

Helaas ben in niet verder gekomen.

Ik had jullie aanwijzingen al gevolgd:

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Samsung Galaxy Watch?

1. Open de Galaxy Wearable app op je telefoon.
  2. Tik op ‘Instellingen horloge’ en ga naar 'Mobiele abonnementen'.
  3. Tik bij ‘Een mobiel abonnement instellen’ op ‘Volgende’.
  4. Log in met je KPN ID.
  5. Tik op 'Aanzetten' Multisim.
  6. Tik op 'Ja, ik ga akkoord' en op ‘Doorgaan’.
  7. Tik bij het scherm ‘Geregeld!’ op ‘Sluiten’.
  8. Tik vervolgens bij ‘Een mobiel abonnement instellen’ op ‘Abonnement gebruiken’.
  9. Multisim wordt geactiveerd op je Galaxy Watch LTE. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren.

en zelfs ook de uitvoerige aanwijzingen voor the Galaxy Watch 7.
Bij de algemene aanwijzingen blijf ik bij stap 5 steken (dat is bij de uitvoerige aanwijzingen stap 10).
Ook al heb ik mijn mobiele abbonement aan mijn KPN id toegevoegd, toch blijf ik een foutmelding krijgen als ik inlog en probeer de Multisim aantezetten.

Blijkbaar herkent de Galaxy wearable app of MijnKPN niet dat er een mobiel abonnement gekoppelt is.

Ik kan graag een belafspraak maken… om eerlijk te zijn is dat voor mijn moeder. Zij woont in Nederland en ik probeer haar vanuit het buitenland te ondersteunen. Helaas bellen jullie niet hier naartoe terug (dat heb ik al geprobeerd).

Dus als voorbereiding kan er al gekeken worden of het mobiele abonnement juist aan de KPN id is toegevoegd (is volgens aanwijzingen doorgevoerd en is ook zichtbaar in MijnKPN)

Het mobiele toestel is een Galaxy A13 (zou een Android versie 12 of hoger moeten hebben).
De Galaxy Wearable app  is geinstalleerd en er kan in de stappen 2 t/m 4 van de aanwijzingen hierboven met het horloge gecommuniceerd worden.

Ik ga een telefonische afspraak maken

hartelijk dank voor de support

Eddy