Skip to main content
Vraag

Multisim activeren werkt niet voor Samsung Watch 6 classic

• August 7, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Het lukt helaas maar niet om Multisim te activeren. Inmiddels een aantal keren telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die kunnen het niet oplossen en verwijzen mij naar een KPN winkel. Fabrieksinstellingen, abonnement verwijderen en opnieuw toevoegen, opnieuw opstarten. Niks werkt helaas. Ik vermoed dat de KPN winkel niet verder komt dan ik i.c.m. de klantenservice gedaan heb en er toch een ticket aangemaakt moet worden. Hoop dat het op deze manier wel opgelost kan worden, want een ritje naar de KPN winkel om vervolgens toch tot dezelfde conclusie te komen lijkt mij onnodig, 

Op de Watch6 zie ik dat mijn KPN abonnement gekoppeld is. Echter hoef ik niet in te loggen in mijn KPN en wordt deze stap over geslagen. Hierdoor komt er geen aanvraag bij KPN binnen.  De servicestatus blijft op: service instellen hangen.. Ik kan op verzoek natuurlijk mijn ICCID en EID toesturen. 

Het kan toch niet zo zijn dat dit niet handmatig of afstand te koppelen is aan mijn abonnement? 

Hopelijk lukt het hier.. 

Samsung Watch6 classic i.c.m. Samsung Galaxy S25 Ultra.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Justin.63 . Welkom hier.

Wat vervelend en irritant dat je zo van kastje naar de muur gestuurd wordt.  Dit forum is geen helpdesk. Hier helpen klanten elkaar.  Alles wat ik van multisim wet staat in dit kennisbank artikel:

https://community.kpn.com/kennisbank-mobiel-139/multisim-bij-kpn-584579?tid=584579&fid=139

Mocht de oplossing daar niet in staan, raad ik toch aan om een winkel te bezoeken.