Skip to main content

Ik probeer nu al twee dagen om multisim op een nieuwe Apple Watch te activeren. Het gedoe begon met een nieuwe iPhone. Op één of andere manier is de multisim op de Apple Watch gedeactiveerd op het moment dat ik mijn e-sim van de ene iPhone naar de andere heb overgezet.

Lang verhaal kort, de service desk heeft Multisim uitgezet waarna ik het weer kon aanzetten op de watch. Maar daar blijft de activatie dus nu alweer 2 dagen hangen. Wat kan ik doen?

@JA64 ik heb hetzelfde probleem.. hoe heb je dit kunnen oplossen?

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hoi @Pelle Neksor, welkom op ons forum. Voor dingen als deze is bellen met 0800-0402 toch altijd het snelst. Is het inmiddels nog gelukt?
Het lijkt erop dat het verwijderen misschien niet goed gelukt is.
Als dat wel goed gegaan is maar je nog steeds deze melding krijgt kun je je horloge het beste ook nog even resetten voor het opnieuw instellen.

 

Alles over Multisim kun je vinden in ons topic:

 


@Thomas is deze ochtend opgelost..Heel blij mee…  En ja 0800-0402 is the way… maar het kostte me soms wat moeite.. multisim is niet iedereen even bekend mee. M.i. had dit issue ook voorkomen kunnen worden als het verplaatsen van de KPN Multisim gewoon zou kunnen via het proces dat Apple heeft bij het ingebruiknemen van een nieuw device.


Ah top, bedankt voor je terugkoppeling! Ik neem je feedback mee.