Skip to main content
Antwoord

Multisim Apple Watch Ultra 3 blijft hangen bij activeren

• November 9, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Nu al een tijdje een nieuwe Apple Watch Ultra 3. Deze voorzichtig geïnstalleerd etc maar tijdens het activeren van multisim veel problemen. 1e keer multisim voor mijn Apple Watch aangevraagd en toen bleef de activatie hangen. Gebeld met klantenservice en ze gaven aan dat het mijn schuld was. Ik zou te vaak hebben geprobeerd om de multisim te activeren. Ik moest 4 uur wachten en opnieuw kijken of hij er al doorheen was. Volgende dag nog steeds niet doorheen en ben ik naar de kpn winkel gegaan om te vragen of ze ernaar konden kijken. Dit was voor hun ook een bekend probleem en zij hebben mijn aanvraag voor multisim verwijderd. Ik moest 24 uur wachten en opnieuw de aanvraag doen. Toen ik de winkel uitliep kreeg ik een SMS dat mijn multisim was geactiveerd en klaar stond voor gebruik. Mijn telefoon gaf aan dat er een andere multisim actief stond bij een andere Apple Watch, maar dit was niet het geval. Uiteindelijk nog gewacht tot de volgende dag om een nieuwe aanvraag te doen en in de ochtend kreeg ik weer een SMS dat mijn multisim was geannuleerd en stopgezet. Daarna opnieuw aangevraagd en activatie bleef weer hangen. Weer naar de winkel geweest en de status stond op suspended. Zij hebben mij doorverwezen naar de afdeling van de opzegging bij de klantenservice. Daar hadden ze de juiste mensen werken die dit in orde zouden kunnen maken. Vandaag nog steeds geen activatie en geen idee wat de status van mijn multisim is.

Kan iemand aub meekijken en mij vertellen waar ik aan toe ben?

Groetjes,

Benjamin

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Benjamin89, Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk gelukt is en dat je Multisim nu actief is! Bedankt dat je dit ook even terugkoppelt, daar hebben andere gebruikers met hetzelfde probleem zeker iets aan. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Hij is geactiveerd. Mensen met hetzelfde probleem aub geduldig wachten. Alles komt goed!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Hoi ​@Benjamin89, Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk gelukt is en dat je Multisim nu actief is! Bedankt dat je dit ook even terugkoppelt, daar hebben andere gebruikers met hetzelfde probleem zeker iets aan.