Skip to main content
Antwoord

Multisim bestellen voor smartwatch

• March 6, 2024
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Wil graag een multisim bestellen incl smartwatch. Mijn abonnement met nummerbehoud gaat in April in. Is het al mogelijk om dit te bestellen?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @CKooistra, wat @Noordzee aangeeft klopt, een geheel nieuwe klant kan na de eerste 3 maanden van het Sim Only abonnement een smartwatch bestellen.

Helaas even een kwestie van geduld dus!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 6, 2024

Hallo @CKooistra ,

Ik begrijp van moderator Alex_P dat dit pas mogelijk drie maanden na de start van jouw abonnement.

bron : 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2024

Hi @CKooistra, wat @Noordzee aangeeft klopt, een geheel nieuwe klant kan na de eerste 3 maanden van het Sim Only abonnement een smartwatch bestellen.

Helaas even een kwestie van geduld dus!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2024

Oke @Maja van KPN maar ben al wel klant van jullie. Alleen dan met tv+internet maakt dit nog iets uit? 

Groetjes Cynthia 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2024

Nee @CKooistra , dat maakt niets uit. Er wordt puur gekeken naar de startdatum van het mobiele abonnement.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2024

@Noordzee dat is pech hebben zeg. Dan bestellen we hem ergens anders. Bedankt 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 7, 2024

Denk je eraan dat alleen de combinatie Samsung telefoon met Samsung Galaxy watch en Apple/ Apple mogelijk is, @CKooistra .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2024

@PeterG  ja daar ben ik mij van bewust. Zelf in bezit van Samsung telefoon 😉