Skip to main content
Beantwoord

Multisim blijft hangen op 'Even geduld. De pagina wordt geladen....'

• December 26, 2025
  • 9 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen,

Na een hoop te hebben geleden over de mogelijkheid tot het nemen van een Multisim in een Apple Watch en hoe ideaal dit is voor ouders met kinderen, toch de beslissing genomen om voor onze oudste zoon (bijna 10) met autisme een Iwatch SE2 Cellular onder de kerstboom te leggen. Dit zou zijn zelfstandigheid wellicht iets kunnen vergroten en hopelijk ertoe kunnen lijden dat kan gaan oefenen met alleen naar de speeltuin in de straat gaan en alleen thuisblijven terwijl ik mijn andere zoontje 500m verderop naar de voetbaltraining breng. 

We hebben een iPhone SE2022 aangeschaft met het idee deze met een kids-abonnement van KPN gewoon in de lade te leggen. Hij is ons inziens nog te jong voor een telefoon, maar zo kan deze gekoppeld worden aan de Iwatch en kunnen wij hem altijd bereiken en andersom hij ons ook. De telefoon krijgt hij dan met zijn 12e verjaardag cadeau.

Gisteren onze zoon helemaal blij met zijn kerstcadeau. Mijn man en ik vastberaden om het te installeren. Alles is gelukt, behalve het instellen van de Multisim. Zodra we de stappen volgen in de iPhone, blijft alles hangen op het beeld met de tekst: ‘Even geduld. De pagina wordt geladen… Dit duurt slechts enkele seconden.’ 
Bij ons duurt dit dus zeer zeker geen enkele seconden, zelfs na halve uren wachten staat de iPhone nog steeds op ditzelfde scherm.

Volgens zowel de instructies op de website van apple, als de instructies op de website van KPN zouden we op dat moment een pagina van KPN moeten krijgen waarin ik kan inloggen op mijn KPN ID, maar deze komt gewoon niet naar voren.

Heeft iemand een oplossing voor mij?
We gaan a.s. maandag een dagje naar Toverland en het zou ons zo enorm veel rust geven met de wetenschap dat onze kwetsbare zoon die dag zijn iwatch draagt en hij gewoon zelfstandig even naar een wc kan lopen, wij hem altijd kunnen bereiken mocht hij toch even uit het zicht raken of bijvoorbeeld in de wachtrij van een attractie niet zo lekker in zijn vel zitten.

Beste antwoord door bnh

9 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 26, 2025

Welkom ​@Sharonlitjens!

Zitten de iPhone en de Apple Watch op de zelfde software versie ?

iOS 26.2

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2025

Hoi bnh,

Ik heb ze gisteren inderdaad beiden geupdate. Beiden hebben dus de nieuwste ios versie nu, maar het probleem is hiermee helaas niet verholpen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 26, 2025

@Sharonlitjens Multisim werkt niet met kids abonnement.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 26, 2025

De oplossing wordt dan om de Multisim te koppelen aan een gewoon abonnement. Wellicht kun je het kidssim-abonnement via de klantenservice omzetten naar een gewoon abonnement.

We gaan a.s. maandag een dagje naar Toverland en het zou ons zo enorm veel rust geven met de wetenschap dat onze kwetsbare zoon die dag zijn iwatch draagt en hij gewoon zelfstandig even naar een wc kan lopen, wij hem altijd kunnen bereiken mocht hij toch even uit het zicht raken of bijvoorbeeld in de wachtrij van een attractie niet zo lekker in zijn vel zitten.

Toevallig was ik vorig weekend in Toverland. Helemaal leuk daar. En gelukkig waren er zelfs in het weekend nauwelijks wachtrijen. Geen zorgen daarover! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2025

Jeetje, wat balen!

Het gekke is dat in de Mijn KPN omgeving Multisim wel bij de opties staat als ik het abonnement met zijn nr aanklik, zie onderstaande printscreen. Dat is ook de reden dat ik dacht dat dit wel gewoon kon… Beetje balen

Ik ga contact opnemen met de klantenservice, hopelijk zijn ze open vandaag. Anders moet ik gokken dat ze maandag snel kunnen handelen…

Edit: zojuist geprobeerd te bellen, maar zijn inderdaad dicht. Maandag om 08:00 uur meteen opnieuw proberen!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 26, 2025

Kleine tip ​@Sharonlitjens.

Als je hem om laat zetten naar een normaal abonnement, laat dan alle andere diensten los blokkeren. Zoals KPN pay, 0900 nummers en bellen naar het buitenland. Dit kunnen ze van de klantenservice voor uw regelen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

Hoi,

Vanochtend drie kwartier met KPN aan de telefoon geweest, het abonnement kon niet omgezet worden omdat ik al voorbij de eerste 14 dagen was. Vervolgens dus maar een nieuw sim-only abonnement genomen…

Helaas vervolgens hetzelfde probleem, nog steeds bleef de watch hangen en mij vragen om even geduld.

Na ruim 40 minuten ploeteren toch maar weer naar de klantenservice gebeld, na 10 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik te horen dat ik met de technische dienst doorverbonden zou worden, na opnieuw 10 min wachten heb ik uit frustratie de hoorn erop gegooid en ben ik met gezin en zonder iwatch naar toverland vertrokken.

Lang verhaal kort: probleem is nog niet opgelost, maar ben wel een abonnement a 16 euro per maand rijker.

Erwin van KPN
Moderator

Excuses voor de late reactie, ​@Sharonlitjens .  Omdat het topic op opgelost stond is je nieuwe reactie mij volledig ontgaan.

Heb je dit ondertussen samen met de helpdesk kunnen oplossen?