Skip to main content

Pff. Ik word er helemaal simpel van. Van het kastje naar de muur en weer terug…

nieuwe Apple Watch SE 2022. Mijn vorige was kapot gevallen. Multisim verwijderd. Toegevoegd op mijn nieuwe Watch. Wieltje blijft maar draaien. Wat ik ook doe. Het helpt allemaal niet. Het scherm blijft er continu zo uit zien. Wat kan ik nog doen?

 

Goedemiddag @Hooooooi, welkom op ons forum!
Heb je het inmiddels nog werkend kunnen krijgen?

Ik zie dat je ook al in een ander topic had gereageerd, had je mijn reactie daar ook gelezen?

  

Hoi , welkom op ons forum! Is er in de tussentijd nog iets veranderd aan de situatie? Had je hem ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd?

We hebben hier ook een handig topic over!

Soms kan het gebeuren dat de order vastloopt en kan het even wat langer duurt. Als er na een paar werkdagen niks aan verandert kun je hier het beste even over bellen met ons op 0800-0402

 


Goedemiddag @Hooooooi, welkom op ons forum!
Heb je het inmiddels nog werkend kunnen krijgen?

Ik zie dat je ook al in een ander topic had gereageerd, had je mijn reactie daar ook gelezen?

  

Hoi , welkom op ons forum! Is er in de tussentijd nog iets veranderd aan de situatie? Had je hem ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd?

We hebben hier ook een handig topic over!

Soms kan het gebeuren dat de order vastloopt en kan het even wat langer duurt. Als er na een paar werkdagen niks aan verandert kun je hier het beste even over bellen met ons op 0800-0402

 

Hallo,

 

nee, nog steeds hetzelfde verhaal. Ik heb mijn horloge al tig keer verwijderd, meerdere dagen ertussen gelaten. Ik kan nu geen multisim meer aanvragen, aangezien de data aan het laden blijft. Waardeloos. Hoe verder?


Heb je hierover ook al met ons gebeld op 0800-0402?
Mijn collega's daar kunnen altijd even met je meekijken, dat is het snelst.

Als het niet zo'n haast heeft kan ik natuurlijk ook even meekijken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb mijn gegevens ingevuld.

 

ik heb al heel veel minuten met KPN aan de lijn gehangen.


Ik heb geen idee waar dit mis gaat @Hooooooi, ik heb een ticket voor je aangemaakt. Mijn technische collega's nemen nog contact met je op. Wil je laten weten hoe dit afloopt?