Skip to main content
Antwoord

Multisim: Geen Whatsapp meldingen op mijn Apple Watch Ultra

• November 7, 2025
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik heb gisteren de nieuwe apple watch whatsapp app gedownload op mijn apple watch ultra met multisim. De apple watch is gekoppeld aan een iphone met een gekoppelde versie van whatsapp. 
Ik krikg geen whatsappmeldingen op mijn apple watch. Hoe kan dat? En ja ik heb de relevante settings gecheckt op mijn apple watch en mijn iphone.

Heeft iemand een idee waarom ik geen  whatsappmeldingen op mijn apple watch doorkrijg? Hoe los ik dit op?

Bedankt alvast voor het meedenken/oplossingen.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Tarahumara. Wel tof dat er nu een dedicated app is voor de Apple Watch. Dat geeft wat meer mogelijkheden. Alleen dan is het wel zo prettig dat het werkt. 

Ik heb nog wat gegoogeld, maar ik zie nog weinig meldingen van mensen die hetzelfde ervaren. De app is ook nog maar net uit natuurlijk. Misschien dat daardoor hier ook nog maar weinig mensen reageren. Als advies kom ik eigenlijk niet verder dan de app weer verwijderen en opnieuw installeren. En zorg ervoor dat je iPhone en Watch up to date zijn. 

Je kunt ook nog overwegen een topic te openen op de Apple-website en daar hulp te vragen. Hopelijk kun je het toch oplossen op één of andere manier!

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Hoi ​@Tarahumara. Wel tof dat er nu een dedicated app is voor de Apple Watch. Dat geeft wat meer mogelijkheden. Alleen dan is het wel zo prettig dat het werkt. 

Ik heb nog wat gegoogeld, maar ik zie nog weinig meldingen van mensen die hetzelfde ervaren. De app is ook nog maar net uit natuurlijk. Misschien dat daardoor hier ook nog maar weinig mensen reageren. Als advies kom ik eigenlijk niet verder dan de app weer verwijderen en opnieuw installeren. En zorg ervoor dat je iPhone en Watch up to date zijn. 

Je kunt ook nog overwegen een topic te openen op de Apple-website en daar hulp te vragen. Hopelijk kun je het toch oplossen op één of andere manier!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 2, 2025

Ik heb het kunnen oplossen. Onder instellingen/ focus/niet storen/sta meldingen toe, stond whatsapp vermeld. Ik heb whatsapp daar verwijderd, de iphone herstart. Probleem opgelost: verstuurde berichten komen aan op de apple watch die nu wel de melding daarvan toont.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ah top dat je het hebt kunnen oplossen! En dank je ook voor het delen van de screenshots en wat er aangepast moet worden. Daar hebben anderen weer iets aan :)