Skip to main content

Gister heb ik Multisim geïnstalleerd op mijn Apple Watch Ultra 2. De e-sim (8931…) wordt getoond bij info op de Watch. Wanneer ik mijn iPhone op vliegtuigmodus zet, heeft mijn Watch verbinding (volgens de status bij ‘mobiele verbinding’). Echter werkt geen enkele app die data of een mobiele verbinding vereist. Het is niet mogelijk om te bellen of smsjes te versturen en appjes die data vereisen geven aan dat er geen internetverbinding is. Op de Watch staan ‘mobiel netwerk, mobiele data, en dataroaming’ aangevinkt.
 

Zojuist heb ik gebeld met de KPN Klantenservice. Deze geeft aan mij niet te kunnen helpen (?). Voor zover relevant; als ik in de KPN app klik op ‘producten, het telefoonnummer, extra opties, Multisim voor smartphone’ krijg ik de melding ‘oeps, deze link werkt helaas niet…’.

 

De Watch en iPhone zijn voorzien van de laatste software. De aanbiederinstellingen zijn versie 58.1 en 28.0.

Hier werkt bellen / appje’s ontvangen meldingen etc gelukkig wel…

Mail van KPN komt niet binnen en kan ook niks verzenden bijzonder genoeg. 


Hoi @Bas_1981, welkom op onze community!
Dit hoort gewoon te werken! Heb je je horloge ook al herstart?
Je kunt hiermee ook even langs een winkel, dan kijken mijn collega's daar even mee!

We hebben hier ook een handig artikel over!


Het blijkt dat je de iPhone of volledig moet uitschakelen, óf op de Watch bluetooth en wifi moet uitschakelen voordat de Watch overschakelt op LTE. Het werkt dus gewoon. 


Het blijkt dat je de iPhone of volledig moet uitschakelen, óf op de Watch bluetooth en wifi moet uitschakelen voordat de Watch overschakelt op LTE. Het werkt dus gewoon. 

Mag ik vragen of u gebruik maakt van KPN mail?

zo ja kunt u dit ontvangen via LTE? ( op de Watch ) 


Nee, ik gebruik alleen Gmail op mijn Watch. KPN mail heb ik geen ervaring mee. 


Nee, ik gebruik alleen Gmail op mijn Watch. KPN mail heb ik geen ervaring mee. 

Thnx ;)


Reageer