Skip to main content

Na eerst dagen proberen voor elkaar te krijgen dat de multisim niet meer op het oude toestel staat. Ik had de iPhone vervangen, alle stappen doorlopen maar kon met geen mogelijkheid de eSIM activeren. Opgelost door een slimme medewerker die deze uit heeft gezet.

ik zou hem nu wel kunnen activeren, maar helaas something went wrong.

ik vind het maar slecht geregeld, ik ben maar aan het bellen en inmiddels een week verder.

alle stappen doorlopen.

kpn zorg dat de mensen weten wat ze moeten doen op de helpdesk!

Alhoewel ik ben overgestapt wil ik de 3 maanden nog wel de multi sim gebruiken.

Ben je nog verder gekomen Rick? Het afmelden op het oude toestel en opnieuw aanmelden had dus geen enkel effect. Ik zie meerdere nummers in jouw profiel, kun je anders hier de laatste drie cijfers van dat nummer hier neerzetten die gekoppeld is aan de watch?


Hoi Remco

ik kom niet verder dan er is iets fout gegaan, gisteren gebeld en zou gistermiddag zijn opgelost. Helaas nog steeds niks. 
nummer eindigt op 8083.

hoop dat je het kan oplossen Remco 


@Rickies70, wat naar! Ik zie in je profiel meerdere nummers en klantnummers. Om welke gaat het precies?

Ik ben overigens wel bang dat ik je eerst een fysieke sim moet opsturen. 

Ik hoor graag van je. 

 


Heel apart, @Alex_P  @Remco_ 

mij gebruik een e Sim op mijntelefoon, al vanaf het begin.

na het wisselen van de telefoon ging het mis. Collega’s van jullie hebben de multisim gedeactiveerd zodat ik deze weer kon activeren net zoals ik deed toen jullie multisim aanboden.

dat werkte gewoon. In het hele forum zie ik meer problemen, maar hier wordt niet gesproken over een simkaart maar dat met achter de schermen iets doet.

jammer dat mij vrijdag is gezegd dat het die dag weer werkend zou zijn.

zit al vanaf 31 december te klooien en niemand kan het schijnbaar oplossen. 
 

mijn nummer eindigt op 83, 
 


Tot vandaag nog geen enkele reactie of oplossing.

Terwijl ik op het forum lees dat men achter de schermen het kan oplossen.

op deze manier is dat hele multisim een grap, eenmalig te gebruiken blijkbaar?

kpn los aub dit probleem op!!!!


Ik ben nu even in de war. Je hebt over e-sim en multisim. Dit zijn 2 verschillende dingen. E-sim gebruik je op je telefoon zonder een simkaart, multisim gebruik je als je ook een Smartwatch hebt. Welk van de 2 is hier van toepassing, werkt e-sim op je telefoon niet meer? Of werkt het op je telefoon wel en op smartwatch niet? Dan weet ik namelijk welke stappen ik moet ondernemen. 


Inderdaad een beetje onduidelijk @Alex_P 

het gaat om de multisim op de Apple Watch 


Dan is het mij iets duidelijker, ik dacht eerst dat het om e-sim ging. Multisim kunnen wij vanaf hier regelen zonder simkaart. 

Ik heb dit dan ook doorgezet, nog even geduld tot mijn technische collega's het oppakken. 


@Alex_P  dankje wel, zou fijn zijn als ik het kan gebruiken.

wordt ik op de hoogte gehouden?


@Alex_P  dankje wel, zou fijn zijn als ik het kan gebruiken.

wordt ik op de hoogte gehouden?

Zeker, ik zie dat de doorlooptijd daar ongeveer 5 werkdagen is. Ik verwacht dat je in de loop van volgende week een reactie krijgt. 


Het is nog steeds een groot probleem om een multisim aan de gang te krijgen, alles blijft staan op activeren, na bellen en alle standaard zaken die ik al heb gedaan is er een ticket aangemaakt, de meest rare opmerkingen heb ik gehoord.

Mensen kom op, kunnen jullie het nu niet voor elkaar te krijgen dat de helpdesk dit op een goede manier kan oplossen? ze lezen op wat je ook in dit fora kan lezen en wat op internet staat. Menig gebruiker heeft dit allang geprobeerd.

Nu staat mijn app al 4 dagen op activeren, er gebeurt verder niks.

Bied iets aan wat gewoon werkt, of als men de helpdesk belt dat zij weten hoe dit op te lossen en niet weer dagen moet wachten op een reactie. Het forum staat hier al vol van, is dat dan geen reden hiet iets aan te doen?

Ik hoop dat het bij mij gaat werken iig.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hi Rickies, allereerst fijn om te zien dat er een ticket is aangemaakt. Ik lees hier echter dat je dit in januari bij jou ook is gebeurd. Is dat sinds die tijd niet opgelost of is er iets anders aan de hand? 


Hi @Alex van KPN ,

Het is toen niet opgelost, was daarna overgestapt, maar in onze regio was het bvereik erg slecht, dus weer terug naar kpn.

Het is inmiddels opgelost en het werkt, erg fijn omdat ik er van afhankelijk ben was het spoedig nodig.

Dus petje af voor de snelle service


Fijn om te lezen, mag ik ook weten wat de oplossing was? Ook handig voor andere meelezers. 


@Alex van KPN , als ik die zou weten zou ik deze delen, maar die weet ik helaas niet.

Het probleem zit bij kpn. Hier blijft het activeren hangen denk ik. Dat kan alleen de technische dienst oplossen, en dat zou mooi zijn dat de helpdesk dit zetje kan geven.

 


@Alex van KPN , als ik die zou weten zou ik deze delen, maar die weet ik helaas niet.

Het probleem zit bij kpn. Hier blijft het activeren hangen denk ik. Dat kan alleen de technische dienst oplossen, en dat zou mooi zijn dat de helpdesk dit zetje kan geven.

Dan weet ik voldoende, via de technische dienst dus. Dankjewel voor de terugkoppeling. 


Reageer