Skip to main content

Ik heb een pixel watch 3 gekocht via Media Markt. Volgens de kpn winkel in dordrecht kan je later nog de pixel watch 3 koppelen met multisim. Ze hadden mij zelf deze stappenplan gegeven: 

1. Download en installeer de “Google Pixel Watch” app uit de Google Play Store op je telefoon, en start deze op

2. Verbind je Pixel Watch en doorloop de hele installatie-procedure totdat de Pixel Watch werkt

3. In de Watch app, onder ‘Instellingen’, tik op 'Mobiel netwerk'

4. Kies dan ‘Koppelen aan KPN’

5. Log in met je KPN ID

6. Tik op 'Aanzetten' Multisim

7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord' en op ‘Doorgaan’

8. Tik bij het scherm ‘Geregeld!’ op ‘Sluiten’

9. De e-sim wordt nu gedownload en geactiveerd op je Pixel Watch! Dit kan een paar minuten duren

10. Dit wordt afgesloten met de tekst ‘KPN is ingesteld’. Tik dan op ‘Klaar’

Nu kom ik niet verder dan puntje 3, in mijn pixel watch 3 komt ' mobiel netwerk' helemaal niet naar voren bij mijn instellingen.

Wat kan ik hier mee? 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Graham Muijen 

Hallo @Graham muijen 

...

Nu kom ik niet verder dan puntje 3, in mijn pixel watch 3 komt ' mobiel netwerk' helemaal niet naar voren bij mijn instellingen.

...

Van wat ik begrijp uit de instructies moet je die procedure op je mobiel doen in de Pixel Watch app.

Je kan op de Watch zelf via Instellingen → Connectiviteit → Mobiel controleren of de status is ingesteld op Aan voor je die procedure op je mobiel uitvoert.

Oh ik bedoel dus in de watch app op mijn mobiel. 

Android versie is 10 of hoger op je mobiel en je hebt ook de laatste firmware op de Watch geïnstalleerd?

Wellicht heb je anders nog wat aan de tips op de Google help pagina: https://support.google.com/googlepixelwatch/answer/13579999?hl=nl

Deze 

Android versie is 10 of hoger op je mobiel en je hebt ook de laatste firmware op de Watch geïnstalleerd?

Wellicht heb je anders nog wat aan de tips op de Google help pagina: https://support.google.com/googlepixelwatch/answer/13579999?hl=nl

Dit was dus niet de oplossing. Sorry Wilde hem gewoon liken. 😅

Maar ik heb de laatste software dus daar ligt het niet aan. 

Ik ga het wel even na vragen bij kpn dordrecht, zei zeiden dat het moest lukken. 

@Graham muijen Dat kan een moderator wel weer ongedaan maken.

Bij KPN Dordrecht zullen ze het vast wel kunnen instellen voor je, laat s.v.p. even weten of het gelukt is en wat de truc was om het werkend te krijgen.

Hoi @Graham muijen! Welkom op de KPN Community. Ben je nog verder gekomen met de tips van GeSp? Je kan anders altijd even langs de winkel gaan om te kijken of ze het daar voor je kunnen activeren. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

Voor algemene instructies en de toekomstige meelezers is dit wellicht ook een interessant artikel op onze kennisbank:

Hoi @Graham muijen! Welkom op de KPN Community. Ben je nog verder gekomen met de tips van GeSp? Je kan anders altijd even langs de winkel gaan om te kijken of ze het daar voor je kunnen activeren. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

Voor algemene instructies en de toekomstige meelezers is dit wellicht ook een interessant artikel op onze kennisbank:

Nee het lukt nog steeds niet, heel gek. De optie mobiel netwerk is er gewoon niet. Blijkbaar zit er in de software een verschil als je hem via jullie winkel koopt of via de media markt. 

Groeten Graham 

Jammer Graham. Hij is wel up to date? Anders zou ik het ook even niet weten.

Helaas ben ik er zelf net achter gekomen, als je multisim wilt gebruiken moet je de Google Pixel Watch 3 4G LTE kopen. Blijkbaar is er dus een 4g lte nodig voor een multisim. Ik dacht dat multisim via software te installeren was, blijkbaar is het een hardware dingetje ofzo. "Check hieronder screenshot"

Kost ook gelijk 100 euro meer. Blijkbaar bij kpn en de media markt wisten ze hier niks vanaf.  Heel erg zonde dat ik nu dus geen 4g watch heb, maar een normale waar ik geen multisim op kan hebben... 

Oei Graham dat is inderdaad wel zuur en het spijt mij dat dit dan niet duidelijk is gecommuniceerd maar dit is wel een basis vereiste vrees ik. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! 

Oei Graham dat is inderdaad wel zuur en het spijt mij dat dit dan niet duidelijk is gecommuniceerd maar dit is wel een basis vereiste vrees ik. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! 

Ja echt balen, de kpn winkel in Dordrecht heeft mij dit ook echt niet uitgelegd.  Ik vroeg het zelfs nog of er een verschil in zat...

Dat is uiteraard niet de bedoeling Graham. Zou je niet een poging kunnen doen om hem te ruilen dan? Of gingen ze daar niet in mee?

Reageer