Skip to main content
Beantwoord

Multisim kan niet geactiveerd worden op nieuwe Pixel Watch

• October 13, 2024
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Pixel watch 3 werkte met multisim. Werkte prima tot dat de pixel watch vervangen moest worden. Deze gereset incl verwijderen van e simkaart. 

Echter op nieuwe pixel watch 3 wil ik opnieuw multisim activeren / downloaden. Niet mogelijk omdat deze al in gebruik is.

Ik zie dat een medewerker van kpn een soort reset kan doen. Dus bij deze dat verzoek?

Gr Teun 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @TeunNl, welkom op onze community! Een collega van ons kan multisim uitzetten waarna je t op nieuw kunt activeren. Je kunt daarvoor met ons bellen op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2024

Hoi @TeunNl, welkom op onze community! Een collega van ons kan multisim uitzetten waarna je t op nieuw kunt activeren. Je kunt daarvoor met ons bellen op 0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 20, 2024

Hoi Thomas. Ik ben niet in staat te bellen. Kun jij dit verzoek mogelijk uitzetten bij je collega? Alvast hartelijk dank. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Via de community kan ik je daar helaas niet mee helpen, je kunt daarvoor het beste bij mijn collega's terecht:

Je kunt ook een belafspraak maken