Skip to main content

Ik heb een issue met multisim i.c.m. mijn huidige apple watch Ultra. Ik ben gewisseld van Iphone met hetzelfde nummer van KPN.  Op mijn huidige Apple Watch Ultra heb ik een multisim.

Op de nieuwe Iphone wil ik weer multisim instellen maar dat lukt niet. Tijdens het koppelen geeft deze aan dat de multisim al in gebruik is op een andere smartwacht??. Dit is toch echt dezelfde smartwacht. Diverse malen met de klantenservice gebeld maar die kunnen me niet helpen en verwijzen me naar dit forum. Ik zie dat dit probleem vaker voorkomt en dat de oplossing waarschijnlijk het uitzetten van de multisim bij KPN moet liggen. Ik kan via de Iphone of apple wacht niks doen. Graag hulp het uitzetten en/of ontkoppelen van de multisim zodat ik deze in combinatie met mijn nieuwe iphone en bestaande huidige appelwatch weer kan koppelen.  Graag advies of actie!

Welkom op de community @Huibvl, hoewel de aanleiding minder leuk is 😬

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Goedemiddag Maja, dank voor je reactie. Het is uiteindelijk na diverse telefoontjes gelukt om de multisim opnieuw te activeren. 
 

Alles tot op heden werkt en is opgelost, 

gr huib 


Ah kijk aan, heel fijn dat het toch gelukt is @Huibvl 😊 En bedankt dat je het nog even laat weten!


Reageer