Skip to main content

Waarom moet er voor een multisim 5 per maand betaald worden?

Wat een onzin, dan wil je daar voor informeren, krijg ik zo'n chatbot die geen antwoord weet, dan kan je terug gebeld worden, moet je alle gevens invullen en zou je binnen 15 min terug gebeld worden.

Helaas we zijn 1,5 uur verder en natuurlijk niet terug gebeld, ik ben klaar met KPN.

Ook thuis ontstaan steeds meer problemen met kpn boxen die niet meer reageren of niet willen in of uitschakelen. 

Heb natuurlijk eerst de batterijen vervangen, maar ook met Logitech afstandsbediening die gewoon vol is werkt het niet meer.

Nee ben een beetje klaar, met kpn, ik moet iedere keer meer voor mobielabonnement betalen dan nieuwe klanten, pfff goede service kpn, ga maar eens shoppen voor een andere provider, bijna 100,- per maand voor glasvezel thuis en mobiel en service ver te zoeken.

 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Waarom moet er voor een multisim 5 per maand betaald worden?

Het is toch volstrekt logisch dat er een tarief hangt aan die dienstverlening.

Dat is bij andere providers echt niet anders.


Waarom moet er voor een multisim 5 per maand betaald worden?

Omdat het gewoon extra dienstverlening is. Voor extra tv ontvangers moet u ook betalen. T-Mobile rekent er ook 5 euro voor.

En bij Vodafone kan ik er niets over vinden. Lijkt wel alsof die het niet eens hebben.


Ik heb toch al een abonnement en ik krijg geen extra sim of zo, het is een kwestie van iets aanzetten, komt uit de zelfde bundel, nou ik denk dat ik toch maar eens ga shoppen, dan maar gewoon via mijn mobiel maar bellen en antwoorden over mijn apple watch.

Altijd maar overal voor moeten betalen en iedere keer wordt het duurder, waarom ik meer moet betalen voor een abonnement met minder Gb data dan wat er nu aangeboden wordt.

Vroeger bij BEN werd dat gewoon aangepast, nee je trouwe klanten meer laten betalen dan nieuwe klanten, pfff  helemaal top KPN

 


Altijd maar overal voor moeten betalen en iedere keer wordt het duurder, waarom ik meer moet betalen voor een abonnement met minder Gb data dan wat er nu aangeboden wordt.

Tja, dat heet commercie. Men zegt dat het kunnen gebruiken van een Apple Watch via 4G voordelen (lees toegevoegde waarde) heeft en dus zegt een bedrijf uiteraard … daar wil ik wat aan verdienen.

Nu de vraag hoe vaak jouw iPhone buiten bereik is terwijl het toch echt noodzakelijk is dat je bereikbaar bent. Is dat je het geld waard?


Ook thuis ontstaan steeds meer problemen met kpn boxen die niet meer reageren of niet willen in of uitschakelen. 


Hi @jvtoorn! Werken je TV ontvangers inmiddels weer,, even los van de samenwerking met de Logitech afstandsbediening?