Skip to main content

Ik krijg een foutmelding “  deze multisim is al in gebruik op een andere Apple Watch “

 

alles al geprobeerd maar krijg dit de hele tijd.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Nou, zelfs 4 x gebeld met de klantenservice maar of ze komen er niet uit of ze snappen er helemaal niets van….

 


Beste @mregeling, ik zie een bericht van gisteren dat er een multisim geactiveerd is. Werkt het nu wel? Wat was uiteindelijk de oplossing?


Nou, zelfs 4 x gebeld met de klantenservice maar of ze komen er niet uit of ze snappen er helemaal niets van….

 

ik heb ook 4 keer moeten bellen maar kwam geen steek verder hoe is het bij jou opgelost als ik vragen mag ?


Ik heb hetzelfde probleem. Twee keer met KPN gebeld, mijn multisim is gereset vanuit hun maar aanmelden lukt nog steeds niet


Heel vervelend maar blijven bellen. Hopelijk krijg je een andere medewerker aan de lijn. Of via dit forum. Het heeft mij ook 8uur bellen gekost. 
sterkte


Heel vervelend maar blijven bellen. Hopelijk krijg je een andere medewerker aan de lijn. Of via dit forum. Het heeft mij ook 8uur bellen gekost. 
sterkte

Dan mag ik nog even 🙄 dank voor je reactie.


Ik had vandaag een heel vriendelijke medewerkster van KPN aan de telefoon. Met deze dame nogmaals alles stappen doorlopen en bleek dat mijn multisim nog niet goed was opgeheven door KPN. Daarna opnieuw aanmelden en het is gelukt. 


Super veel plezier. Jammer dat het zo moet lopen…


Ik heb al dik maanden geen sim meer ik heb wel 14 keer gebeld kastje muur verhaal ik ga wss een andere provider zoeken die me wel wil hebben en wil helpen want kpn duidelijk niet helaas wel jammer verder was ik tevreden. Maar m’n glasvezel is ook bijna opzegbaar dan maar alles weg want ik betaal nu al maanden voor Jan ***

 

Admin: aangepast i.v.m. huisregels


@paultje1971 rot om te lezen dat je dit zoveel moeite kost om het opgelost te krijgen! Mocht je willen dat wij je verder helpen, maak gerust een eigen topic aan!


Ik vraag me alleen af dat zo vaak bellen en beloven van kpn het zin heeft een topic te maken ik reageerde eigenlijk omdat ik het niet erg geloofde dat mensen hun probleem werd opgelost of heb je hier andere ervaringen mee want de ervaring die ik momenteel heb is van de 10 keer bellen word minimaal 3 keer de verbinding verbroken en terug bellen nee nee dat doen we niet ga maar weer 10 min in de wachtrij en als je dan iemand hebt dan begint die persoon of je tevreden met je internet bent serieus NEE ik wil gewoon geholpen worden zonder gezeik over dit of dat en dat kunnen ze niet want altijd is de gene die over mijn onderwerp gaat niet aanwezig of ze hebben geen toestemming om er mee te bellen wtf je bent toch daar om te helpen of wat help dan ander kan je dat nummer ook wel opdoeken ? Dus je begrijpt dat ik idd zit te wachten om op te stappen want ik hoor nergens een sorry voor al het gezeik of dit had allang opgelost moeten zijn of hier heeft u compensatie voor alle shit die we u hebben gegeven zo iets maar das denk ik voor kpn te nieuw en de gene die zei of ik een eigen topic wilde openen zou ik met alle liefde doen alleen staat er dat ik geen rechten heb en ik geloof dat wel als kpn dat zegt want zo voelt het ook wel idd haha fijne dag hoop dat er iemand mee leest van kpn en denkt shit das ons bedrijf wat een gekut zeg misschien voel je je gehoord om dit op te pakken en er iets mee te doen zou wel fijn zijn ik ben ingelogd met m’n abbo dus m’n gegevens heeft u al neem ik aan. Nou fijne dag iedereen en sorry dat ik het hier moest zetten maar das dus omdat ik geen rechten heb om een eigen draadje hier te mogen maken …. Vast bang dat ik ze afzeik ofzo maar goed ik had het toch al opgegeven dus stoor je er niet te veel aan zoals eerder een fijne dag gewenst 


Als je klikt op eigen topic, dan zou iedereen (dus jij ook) een eigen bericht aan mogen maken. Zet daar gerust je hele verhaal in. Ik zie dat je gegevens inderdaad al ingevuld staan in je forumprofiel, dus die kunnen we er dan meteen bij pakken. 


Reageer