Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb een telefoon en iPad pro en voor beide toestellen zou ik graag mijn mobiele abonnement willen gebruiken. Ik zie dat er een Multisim is en alleen de apple watch wordt daarbij vermeld, maar ik vroeg mij af of de iPad ook ondersteund wordt? Het gaat om een iPad Pro met sim en e-sim ondersteuning. Ik zou met name data willen kunnen gebruiken op de iPad.

 

Als dit niet mogelijk is, wat zijn dan de alternatieven? 

 

Alvast bedankt en gegroet,

Michael Teeuwen

Hallo en welkom op het KPN Forum @mteeuwen80. Multisim is op dit moment enkel voor Apple Watch. Wat je eventueel wel zou kunnen doen is gebruik van duosim

Een duosimkaart bestaat uit 2 simkaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Deze simkaarten kun je in verschillende apparaten doen (bijvoorbeeld een mobiele telefoon en een carkit). Zo heb je 2 apparaten waarop je met hetzelfde nummer bereikbaar bent, zonder dat je de simkaart hoeft te wisselen.

Let op:
Je kunt 1 apparaat tegelijkertijd gebruiken. Je kunt namelijk de twee simkaarten NIET tegelijkertijd gebruiken. Je zet het ene apparaat dus uit (of op vliegtuigstand) om het andere te gebruiken.

 


Bedankt voor het antwoord! Jammer dat de Multisim niet te gebruiken is voor de iPad, voor nu maar de Duosim dan.

 

Groeten, Michael