Skip to main content

Inmiddels weer 3 dagen verder en nog steeds dezelfde melding. 
 

Dit moet een bekend probleem zijn dat ik vaak terug zie op het forum. 

 

 

Beste medewerkers,

 

Ik heb hetzelfde probleem, heb hier al vaak over gebeld, in de winkel geweest enz. Niets helpt, maar ik begrijp dat jullie iets kunnen doen om dit op te lossen? Mijn multisim heeft in het verleden wel gewerkt, zelfde telefoon en zelfde watch, alleen ik heb een nieuw nummer + nieuw abonnement. Ik wil deze activeren maar ik heb hetzelfde als op het screenshot, blijft in het watch-menu hangen op ‘activeren’. Ik heb contact met Apple hierover gehad en zij geven aan dat het abonnement door KPN gekoppeld moet worden aan mijn watch. Als jullie hier naar kunnen kijken zou dat geweldig zijn. Het gaat om het telefoonnummer dat in mijn profiel staat, dat wil ik graag op mijn horloge gebruiken. 

 

Dank alvast! 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi Anna! Ik kwam jouw topic tegen en ik help je graag verder. Ik kom om op het nummer in je profiel nog geen registratie tegen. Heb je de stappen op de pagina Multisim activeren gevolgd?

 

Activeer Multisim met je Apple Watch

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Heb je het oude nummer nog in gebruik? Zou je die anders een kunnen vermelden in jouw profiel? Dan kijk ik even met je mee!


Hi Remco, dank voor je reactie! Ik heb deze stappen denk ik al 10x gevolgd, een medewerker in de winkel heeft het geprobeerd maar hij blijft vastlopen. 
 

Ik heb mijn andere nummer toegevoegd in mijn profiel. Ik gebruik beide nummer nog, ik had het andere nummer (begint met 16) op mijn Apple watch met multisim en dat werkte zonder problemen. Ik wilde alleen liever m'n nummer dat begint met 50 op m'n watch, dus ik heb de multisim van 16 verwijderd, en daarna is het niet meer gelukt om de nieuwe multisim te activeren, ik blijf vastlopen bij stap 4/5 zoals op het screenshot hierboven, ik kan dus niet in het KPN menu komen. 

Bedankt voor het meedenken! 


@AnnaAnoniem Ik heb even gekeken en de registratie onder het eerste nummer is al verwijderd. Ik kan dus niet helemaal verklaren waarom die niet actief wil worden onder het voorkeursnummer. Ik heb een melding voor onze Technische Dienst aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen enkele dagen contact met je op.


Super, heel erg bedankt!! 


Graag gedaan hoor 🙂. Ik hoop dat alles snel weer werkt!