Skip to main content
Vraag

Multisim op Apple Watch werkt niet meer sinds nieuwe iPhone

• 8 februari 2025
  • 9 reacties
  • 45 keer bekeken

Hoi, inmiddels al een maand bezig en lees nu dat meerdere dit probleem hebben. Kan multisim op apple watch niet activeren omdat deze al in gebruik zou zijn. Dit klopt niet. Kunnen jullie dit fixen?

9 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 8 februari 2025

Gefixt middels telefoon

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • 11 februari 2025

Hallo ​@Jordykeus, goed om te lezen dat het inmiddels via telefonisch contact met de klantenservice is opgelost. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi Jeroen, helaas toch niet…ik was telefonisch niet meer bereikbaar…blijkbaar een storing in mijn esim door de multisim. Inmiddels is er door jullie een ticket aangemaakt en de multisim weer opgezegd…hopelijk snel een oplossing 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 16 februari 2025

Nog steeds hetzelfde probleem. Zodra ik multisim gebruik ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Als ik wordt gebeld stopt hij na 1 keer overgaan. Zojuist multisim maar meteen weer opgezegd want anders ben ik telefonisch onbereikbaar. Is hier al een oplossing voor???

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • 17 februari 2025

Er is op dit moment een probleem met Multisim. Er is een tijdelijke oplossing voor het niet bereikbaar zijn:

Schakel op de smartwatch zowel WiFi als bluetooth tijdelijk uit. Dan ben je vervolgens tijdelijk weer bereikbaar. Achter de schermen wordt vervolgens het onderliggende probleem opgelost binnen 24 uur opgelost.  Waarna bluetooth en WiFi weer aan kunnen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi, helaas niks meer gehoord op mijn ticket. Is dit probleem inmiddels opgelost en kan ik multisim weer aanvragen?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1038 reacties
  • 24 februari 2025

Het advies is nog steeds hetzelfde eigenlijk. Als je de multisim 24 uur actief houdt, dan ben je daarna weer bereikbaar op je iPhone en smartwatch. Je kunt ook bereikbaar zijn in de eerste 24 uur, maar zet dan even tijdelijk je Wifi en bluetooth uit op je smartwatch. We zijn nog wel steeds bezig om het issue op te lossen, zodat het ook gelijk werkt. Maar voor jou zou de work around gewoon moeten werken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 februari 2025

Nou dat werkt dus niet. Zodra ik multisim activeer en iemand belt mij wordt de verbinding direct verbroken. Ook als wifi en bluetooth uit staan. Ik heb een ticket gemaakt dus beetje bijzonder dat ik verder helemaal niet op de hoogte gehouden wordt. Denk dat ik maar ga overstappen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • 27 februari 2025

Het lijkt er dan sterk op dat er iets mis is gegaan bij het aanmaken van het ticket. Het advies is dan toch om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. 

Reageer