Skip to main content

Beste KPN’ers.

 

Blijf maar de melding krijgen “Aanbieder, Abonnement laden” met een draaiend radarwieltje er achter. Soms kan ik wel opnieuw configureren en dan krijg ik de melding dat de multisim nog actief is op een andere Apple Watch Ultra. Ook hier is de multisim nooit eerder op een andere Apple Watch geïnstalleerd  geweest. Van alles geprobeerd en alle opties op forum gedaan maar niks helpt. Kan bij mij het multisim abonnement gereset worden? Zoals wordt beschreven in de diverse topics schijnt dat toch wat dieper in de systemen van KPN nog te kunnen.

Misschien kan support helpen? Begrijp dat volgende topic de oplossing is…

 

 

Alvast dank voor de hulp!

 

Marco Willems

 

 

 

 

 

@Remco_ ik heb het zelfde probleem. Eerst zou hij al gekoppeld zijn aan een andere Apple Watch en nu heb ik het zelfde als @MErwin. Onderstaande heb ik week geleden naar Alex_P gestuurd tot op heden geen reactie. Helpdesk belt mij niet terug en winkel stuurt mij naar helpdesk. Zit in een circel. Wellicht kun jij mij ook helpen?

Groet, Marco Willems

 

 

Bericht 22-11-2023 Alex_P:

https://forum.kpn.com/mobiel-15/multisim-opnieuw-installeren-lukt-niet-603429

Beste Alex_P, zou je mij kunnen helpen met bovenstaand topic. Ik zie dat jij een ander forum gebruiker ook hebt kunnen helpen met hetzelfde probleem. Zijn topic staat als link in mijn topic.

Afgelopen zaterdag 18-11 heb ik contact gehad met 0800-0402 ik ben toen geholpen echter heeft dit niet het gewenste resultaat. Nu is mijn multisim geblokkeerd door een collega bij 0800-0402. Ik heb dezelfde dag nogmaals gebeld en weer mijn verhaal gedaan. Een collega heeft toen de vraag door geleid naar de technische afdeling en we hebben afgesproken dat hij maandag 20-11 terug zou bellen rond lunchtijd. Helaas is dat niet gebeurt.

Vandaag woensdag 22-11 weer contact gehad met 0800-0402 de collega. Zij gaf aan dat het probleem van de multisim redelijk simpel was op te lossen, ze had het immers vaker gedaan, door het abonnement inactief te maken en weer opnieuw aan te vragen. Echter doordat de multisim afgelopen zaterdag geblokkeerd is kon zij dit niet voor elkaar krijgen en heeft zij het probleem weer bij de technische afdeling gemeld. Afgesproken dat ik aan het eind van de middag terug gebeld zou worden. Helaas is dat weer niet gebeurt.

Wellicht kun jij mijn multisim voor de Apple Watch weer actief en werkend krijgen.

In afwachting van je reactie.

Groet,

Marco Willems

 

Bericht 29-11-2023 Alex_P:

Hi Alex _P,

Kun je al iets voor mij betekenen? Begrijp dat jullie allemaal druk zijn maar zijn inmiddels weer een week verder en ik heb nog steeds geen werkende multisim op de Apple Watch Ultra. Zoals je hebt kunnen lezen wordt ik zoals belooft niet teruggebeld door door klantenservice en steeds opnieuw het verhaal doen maakt het alleen maar complexer. Tot op heden moet ik wel blijven betalen voor de multisim ik kan hem immers ook niet opzeggen.

Wellicht kun je iemand met mij contact op laten nemen.

Hoor graag van je.

Groet, Marco Willems

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic.


@Remco_  @Alex_P 

Dit is de huidige melding die ik krijg. Na het starten van de configuratie in apple watch app - mobiel netwerk - Invoeren KPN ID. Het opnieuw proberen is nu al een week.

 

 

 


@Marcowil Welkom op het forum. 

Excuses voor de late reactie. 

Ik zie in je profiel verschillende mobiele telefoonnummers staan. 

Bij welk specifiek telefoonnummer gaat het aanvragen van multisim mis? 

Zou je dat nummer in je profiel kunnen invullen onder het kopje "persoonlijke opmerkingen"?


Hi @Rutger_ ,

 

Dank voor je bericht. Ik heb het betreffende nummer in de persoonlijke opmerkingen geplaatst.

Toevoeging:

Ik heb al sinds begin 2023 de multisim voor mij Apple Watch Ultra. Sinds enkele weken heb ik via KPN een nieuwe iPhone 15 aangeschaft. En daar is het bij het overzetten mis gegaan. Voor meer uitleg zie mijn andere berichten en screenshots.

 

Ik hoop dat je mijn multisim weer werkend kan krijgen.

 

Groet, Marco


@Marcowil Bedankt voor de verduidelijking. 

Ik heb de situatie doorgezet naar mijn collega's van de mobiele technische dienst. 

Normaal gesproken koppelen zij deze situatie ook terug. 

Ik zal hem zelf ook in de gaten houden. Ik verwacht binnen nu en 5 werkdagen een reactie. 


Hi Marco, 

Is het ondertussen opgelost? 
Heb namelijk hetzelfde probleem…