Skip to main content

Hoi,

Ik heb begrepen dat je multisim iedere dag kunt uitzetten. Ik heb het over een watch 6 .

Maar hoe werkt dat dan precies?

STEL : Ik zet vandaag uit, ik heb nog 20 dagen over van de maand, als ik dan in juni weer aanzet gaan dan die 20 dagen weer lopen? Of ben je dan de dagen kwijt en je 5 euro, ik snap er niks van.

Iemand die het weet?

Hoi @Vuurtje12! Hoe bedoel je dit precies. Het Multisim abonnement stelt je in staat om de smartwatch te koppelen en is dagelijks opzegbaar. Zodra je die dan weer aanzet maakt hij weer verbinding met je abonnement voor je telefoon.

Op de pagina voor Multisim van KPN kan je daar alles over nalezen!


Je kan je smartwatch, indien gewenst, aan- en uitzetten. Het abonnement blijft gewoon lopen natuurlijk.

Dagelijks kunnen opzeggen is wat anders dan uitzetten natuurlijk.


ik bedoel gewoon dagelijks opzeggen, als ik vandaag opzeg en 7 juni weer aan beginnen dan de dagen van tegoed weer te lopen? of ben ik 5 euro kwijt en begin weer opnieuw te betalen?

IK zeg vandaag op wat houd dat in? en overmorgen weer aan?  of volgende maand? Ik bedoel gewoon even te stoppen maar ben ik dan geld kwijt want maand is nog niet over zeg maar


Je kan je smartwatch, indien gewenst, aan- en uitzetten. Het abonnement blijft gewoon lopen natuurlijk.

Dagelijks kunnen opzeggen is wat anders dan uitzetten natuurlijk.

dank Peter maar dat is niet de vraag , dat snap ik ook wel;-))))))


Hoi @Vuurtje12! Hoe bedoel je dit precies. Het Multisim abonnement stelt je in staat om de smartwatch te koppelen en is dagelijks opzegbaar. Zodra je die dan weer aanzet maakt hij weer verbinding met je abonnement voor je telefoon.

Op de pagina voor Multisim van KPN kan je daar alles over nalezen!

dank, maar de kosten dan? als ik gisteren betaald heb ben ik 5 euro kwijt? als ik vandaag opzeg? of is er ergens een registratie tegoed? blijkbaar is dit een heel onduidelijk iets voor mij dan tenminste


ik heb het over de kosten , niet over multisim aan en uit zetten dat weet ik hoe werkt en ook hoe ik smartwatch uit en aanzet😉


Hoi @Vuurtje12! Hoe bedoel je dit precies. Het Multisim abonnement stelt je in staat om de smartwatch te koppelen en is dagelijks opzegbaar. Zodra je die dan weer aanzet maakt hij weer verbinding met je abonnement voor je telefoon.

Op de pagina voor Multisim van KPN kan je daar alles over nalezen!

Alles gelezen alleen de info staat er dagelijks opzegbaar, maar niks over overblijvende dagen ofzo, en daar wil ik graag info over, dacht dat simpele vraag was, dagelijks opzegbaar snap ik maar de dagen die ik van de maand niet gebruikt heb dan? gaat dat gewoon verder of als ik dagelijks opzeg ben ik gewoon 5 euro kwijt en morgen weer als ik iedere dag opzeg  of weer ga gebruiken?

Ik zeg vandaag op, maand net begonnen 5 euro weg?

Ik wil morgen weer gebruiken: kost me weer 5 euro?

Ik zet overmorgen weer aan weer 5 euro weg?

enz.


STEL : Ik zet vandaag uit, ik heb nog 20 dagen over van de maand, als ik dan in juni weer aanzet gaan dan die 20 dagen weer lopen? Of ben je dan de dagen kwijt en je 5 euro, ik snap er niks van.

Dat is helemaal niet nodig. De Multisim kost maar 5 € per hele maand, hele dagen, hele weken.

Het is nergens voor nodig om dat abonnement te beëindigen voor enkele dagen en daarna weer een nieuw Multisim abonnement te nemen. Want “uit” en “aan” zetten is het niet.

Bovendien wil je toch altijd je watch zonder de telefoon kunnen gebruiken? Op welke dag in de maand je ook zit.

Extra kosten boven die 5 € zijn er niet. Je kunt niet over de bundel heen met je watch.

Vreselijk extra gedoe om het steeds op te zeggen en weer te nemen… en te moeten instellen! Lijkt mij. Onnodig.

 

Verder: voor elk abonnement of extra dienst geldt: je betaalt tot de dag dat je het stopzet. Er volgt dan nog een correctie factuur. Of bij een extra dienst (op het mobiele abonnement) zoals dit correctie op de volgende factuur.


Hi, dank je wel duidelijk zo.

Ik had een heel verhaal maar het forum pikte het blijkbaar niet want kreeg rode balk met something went wrong dus laat ik het hierbij.

Dank Dank Dank iedereen


Reageer