Skip to main content

Hi ik heb geprobeerd, 2 maal te bellen naar de klantenservice om mijn multisim uit te schakelen → beide wisten niet wat ze moeten doen en vervolgens hangen ze op → Laatste had ik sabrina aan de lijn.

 

ik wil graag geholpen worden en niet steeds 18 minuten in de wacht staan om vervolgens nogsteeds niet geholpen te worden 

 

hij zegt dat ie op een andere watch nog aan staat dit klopt niet 

Wat vervelend zeg.

Helaas is de wachtrij op het forum momenteel best lang: ca. 5 dagen. **

Vul vast zoveel mogelijk gegevens in op je forumprofiel zodat als ze hier aan toe zijn je zo snel mogelijk kunnen helpen.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Sneller is, mogelijk, bij een KPN winkel binnengaan.

** wegens vakantie tijd zijn er minder moderators. Gek genoeg lijken alle klanten niet op vakantie te zijn… 

En wat vakantie betreft: Buiten Nederland wordt op een Apple watch de e-sim multisim niet ondersteund. Dus daar naar het strand met alleen je watch gaat 'm niet worden voor bereikbaarheid.


Hoi @Szz10, op het forum is het zoals je merkt een langere wachttijd zoals Peter ook al aangaf. We zijn geen chat waar direct een reactie komt. Is het inmiddels alsnog gelukt via of de telefonische weg of via de winkel die Peter al noemde?

Je hebt je profiel nog niet ingevuld zo te zien, ik hoop dat dat betekent dat het inmiddels is gelukt.