Skip to main content
Vraag

Multisim van Apple Watch werkt niet op iPhone

• May 13, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Als mijn mobiele netwerk wil koppelen krijg ik deze melding: “Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL.” 

vanmorgen aan de lijn gehangen met jullie klantenservice, maar zei konden me niet verder helpen. Dachten dat het “uitschakelen” van mijn multisim de oplossing kon bieden. Tevergeefs. Vervolgens naar de kpn-winkel gegaan in Hilversum. Daar geprobeerd met opnieuw koppelen en herstart. Ook geen succes. Hoe is dit mogelijk en is hier een oplossing voor op korte termijn? De reden van mij aanschaf is juist dat ik niet altijd mijn telefoon bij de hand wil hebben… 

hoor graag van u.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 14, 2025

Goedemorgen ​@jochum81 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Dit is een bekend probleem, onze Technische Dienst is hiervan op de hoogte en werken achter de schermen hard aan een oplossing. Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop oprecht dat dit probleem heel snel wordt verholpen 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 14, 2025

Bedankt voor de reactie. Houden jullie me de hoogte van wanneer het verholpen is?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 20, 2025

Goedemorgen ​@jochum81, excuses voor de late reactie maar dit probleem is inmiddels verholpen! Vermoed dat je dat zelf ook al had ervaren :)