Skip to main content
Vraag

Multisim verbreekt meteen de call / gesprek

• February 10, 2025
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi,

Naast het KPN SuperUnlimited abbo (esim) heb ik vandaag ook het mulitsim abbo aangezet op mijn iPhone 15 Pro en Apple Watch 9.

Ik heb geen activerings issue gehad die hier veelvuldig te lezen is.

Ik heb wel een issue dat wanneer ik gebeld wordt na 1x overgaan stopt de call zonder enige melding. Dit gebeurt ook op mijn Watch

Wanneer ik op mijn iPhone in het lijstje recente oproepen kijk zie ik geen gemist oproep, maar een normaal gesprek. Als ik het gesprek open (i) dan zie ik de melding “Answered on other device”.

Dit gebeurt ook als ik de Watch uit heb staan. Ook na herstart van beide apparaten.

Iemand ideeën?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Topper
  • February 12, 2025

Hoi hoi,

Naast het KPN SuperUnlimited abbo (esim) heb ik vandaag ook het mulitsim abbo aangezet op mijn iPhone 15 Pro en Apple Watch 9.

Ik heb geen activerings issue gehad die hier veelvuldig te lezen is.

Ik heb wel een issue dat wanneer ik gebeld wordt na 1x overgaan stopt de call zonder enige melding. Dit gebeurt ook op mijn Watch

Wanneer ik op mijn iPhone in het lijstje recente oproepen kijk zie ik geen gemist oproep, maar een normaal gesprek. Als ik het gesprek open (i) dan zie ik de melding “Answered on other device”.

Dit gebeurt ook als ik de Watch uit heb staan. Ook na herstart van beide apparaten.

Iemand ideeën?

ik heb hetzelfde probleem… Hoop dat er een oplossing is

• Topper
  • February 12, 2025

Zie 

Ben op speurtocht en weet nu zeker dat het in het netwerk zit en niet in de koppeling tussen iPhone en Apple Watch

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hoi ​@Raj.Ban en ​@DreDuc. Goed dat jullie dit komen melden op de Community. 

Naar aanleiding van meerdere meldingen, ook in andere kanalen, hebben we nu dit probleem met de multi sim in onderzoek. Verder is er nog niet veel te melden momenteel, maar zodra er iets te melden is dan horen jullie het. 

Ik plaats deze reactie ook even in het topic wat jij aanhaalt DreDuc en zal daar ook een update plaatsen zodra die bekend is.