Skip to main content

Beste,

Ik weet dat het mogelijk is om met multisim je iWatch te koppelen aan een zelfde abonnement. Ik lees dat dat alleen kan met een iphone en iwacth.
Is het mogelijk om de e-sim op mijn iphone te zetten en de sim in de router te plaatsen zodat ik met beide apparaten op het zelfde abonnement gelijktijdig data kan gebruiken,

Ik zelf zie niet in waarom het alleen is gelinked aan een iwatch.

bvd, Willem

 

 

Is het mogelijk om de e-sim op mijn iphone te zetten en de sim in de router te plaatsen zodat ik met beide apparaten op het zelfde abonnement gelijktijdig data kan gebruiken,

Nee. Dat kan niet.

Ik zelf zie niet in waarom het alleen is gelinked aan een iwatch.

Omdat de providers dan inkomsten mis zouden lopen. Want waarom wilt u dit? Omdat het goedkoper is dan dan een 2de abonnement afsluiten voor die router.

En dat is precies wat de providers wel willen natuurlijk: dat u voor elk apparaat een apart abonnement afsluit. Dat is hun inkomstenbron. Daarom hebben ze het zo dicht getimmerd dat multisim niet overal voor gebruikt kan worden.


@Nick83 Dat begrijp ik maar voor zover ik kan zien betaal je voor de Multi Sim.

Duo sim is wel gratis maar dan moet je telefoon uit staan.

Heb je een beter idee / oplossing? 

Groet Willem

 


@Nick83 Dat begrijp ik maar voor zover ik kan zien betaal je voor de Multi Sim.

Maar niet zoveel als een volledig apart abonnement. 

Duo sim is wel gratis maar dan moet je telefoon uit staan.

Heb je een beter idee / oplossing? 

Groet Willem

Een data SIM. Oftewel "Mobiel Internet" zoals KPN dat noemt.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet

Vanuit uw mobiele abonnement kunt u daar data naar delen.


Hi @WTE, welkom hier. 

Ik probeer even mee te denken. Het kan inderdaad niet. Is het geen idee om een WiFi-hotspot aan te maken op je telefoon? Dan kun je daarmee je andere apparaten verbinden. 


@Nick83 Dat begrijp ik maar voor zover ik kan zien betaal je voor de Multi Sim.

Maar niet zoveel als een volledig apart abonnement. 

Duo sim is wel gratis maar dan moet je telefoon uit staan.

Heb je een beter idee / oplossing? 

Groet Willem

Een data SIM. Oftewel "Mobiel Internet" zoals KPN dat noemt.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet

Vanuit uw mobiele abonnement kunt u daar data naar delen.

Hi Nick, Dank voor de tip inderdaad een extra abonnement genomen en deel mijn data.


Hi @WTE, welkom hier. 

Ik probeer even mee te denken. Het kan inderdaad niet. Is het geen idee om een WiFi-hotspot aan te maken op je telefoon? Dan kun je daarmee je andere apparaten verbinden. 

Hi Alex,

Dank voor de tip ik deed dat al maar als ik er niet ben wil ik de verbinding in stand houden.

gr. Willem