Skip to main content
Beantwoord

Multisim Watch 8 LTE toevoegen aan Galaxy S25 abonnement lukt niet

• December 22, 2025
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Goede dag, Multsim voor mijn galaxy watch 8 lte is niet toe te voegen aan mijn galaxy s25 met kpn abbo.  Ik volg het stappen plan op de kpn site en dan gaat het goed tot stap 6

Vanaf stap 7 word het stappenplan gewoon overgeslagen en kom dan gelijk bij stap 14 uit.  Dit lijkt mij niet de bedoeling!

Als ik daarna op abonnement gebruiken drukt krijg ik het onderstaande scherm waarna en niets meer gebeurd.

Ik heb 24uur gewacht maar er gebeurt niets.

In de wearable app (bij abonnementen) blijft de tekst "service instellen staan"  

Watch 8 is goed gekoppeld via Bluetooth.

Heb de horloge al gereset en ook de wearable app opnieuw geïnstalleerd. Ook beb ik voor de zekerheid ook maar overgegaan van een normale simkaart op de s25 naar een esim.

Na contact met de klantenservice van kpn werd er gezegd dat ze geen nieuwe multisim aanvraag in hun systeem zien en daarom ook niet verder kunnen helpen. (Zou opzich kunnen omdat een deel van het stappenplan overgeslagen word)

Helaas werkt de multisim op mijn watch 8 nog steeds niet.  Wat kan ik nog meer proberen?

Erik

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Erik Mo, welkom op de community. Als je multisim hebt aangevraagd moet het wel te zien zijn voor de klantenservice. Er kan iets misgegaan zijn bij de aanvraag waardoor ze het niets konden zien, dan kunnen ze dat verder nakijken.

De activatie en het proces van multisim leggen we ook uit in de Kennisbank:

Als het daarna nog niet lukt om het te activeren is het toch het beste om een nieuwe terugbelafspraak te maken, zodat ze verder met je mee kunnen kijken.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2025

Als aanvulling  zie ik onderstaande melding in de wearable app. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 25, 2025

Hoi ​@Erik Mo, welkom op de community. Als je multisim hebt aangevraagd moet het wel te zien zijn voor de klantenservice. Er kan iets misgegaan zijn bij de aanvraag waardoor ze het niets konden zien, dan kunnen ze dat verder nakijken.

De activatie en het proces van multisim leggen we ook uit in de Kennisbank:

Als het daarna nog niet lukt om het te activeren is het toch het beste om een nieuwe terugbelafspraak te maken, zodat ze verder met je mee kunnen kijken.