Skip to main content
Beantwoord

Multisim werkt niet

• 11 januari 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

heb een iphone 12 en een apple watch 6 cellular.

heb een 0 gb +150bel /ssm abonnement afgesloten en stort maandelijks vanaf ander abonnement 2 gb over(althans dat is de bedoeling)

maar nu wil ik multisim  en nu geeft die aan dat kpn account niet in aanmerking komt voor mobiele voorzieningen op de apple watch.

hoe ga ik dit werkend maken?

het is werkend of abonnement gaat er weer uit en dan gok ik ook mijn internet en eigen abonnement.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@KevinvL84, welkom op onze community! 

Als het niet lukt met de stappen uit onze kennisbank kun je hierover het beste telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. Mijn telefonische collega's lopen wat stappen met je bij langs en kunnen een ticket voor je aan maken bij de technische dienst als het niet zelf op te lossen is.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16240 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Hoi ​@KevinvL84, welkom op onze community! 

Als het niet lukt met de stappen uit onze kennisbank kun je hierover het beste telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. Mijn telefonische collega's lopen wat stappen met je bij langs en kunnen een ticket voor je aan maken bij de technische dienst als het niet zelf op te lossen is.