Skip to main content

@Remco_ Goedendag, ik heb het zelfde probleem hier. ik had een iphone 12 pro met een iwatch ultra. die netjes ontkoppeld en alles terug gezet naar fabrieks instellingen. nu een nieuwe iphone 14 pro gekocht en nu dacht ik (dom) ik ga ook op de iphone esim doen. dat gedaan werkte prima maaaaarrrr geen esim meer op de watch. gebeld met kpn en die zeiden dat kan niet 2 x esim. dus nieuwe simkaart gekregen esim eraf en precies dezelfde melding dat die al in gebruik is. denk dat die de 14 pro dan nog ziet. nu de iphone 14 pro maar weer leeg maken en opnieuw proberen zucht …… hopen dat dit werkt… update na alles weer hersteld te hebben geeft die nog steeds dezelfde melding als hierboven. ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen hiermee. 

@benny49 Goedemorgen! Ik heb de Multisim een zetje gegeven. Zou je over een paar uurtjes eens kunnen testen of je deze weer kunt aanzetten in combinatie met de nieuwe iPhone?


Hee bedankt voor het snelle reageren. Ik ben het nu aan het proberen en ben weer een stap verder. Alleen blijft het wieltje van activeren draaien maar misschien ben ik te vroeg dus laat ik hem even draaien en anders probeer ik het later nog even. Bedankt alvast 


@Remco_  We zijn een paar uur verder en de activatie is nog aan het draaien. Ik heb geen idee waarom die er niet doorgaat heb je nog enig idee ? Misschien de iWatch opnieuw leeg maken en nog eens proberen ik heb geen idee nu. 


@Remco_ helaas ben ik geen stap verder gekomen. Hij is nog steeds aan het draaien bij het activeren en ik heb de iPhone al eens uitgezet en weer aan maar hij blijft maar draaien. Ik hoop dat je nog een oplossing weet voor dit probleem want ik weet niet meer wat ik nu moet doen om het aan de gang te krijgen. Mvg Bernard 


@Remco_ goedemorgen. Nog even een update. Ik heb het horloge weer even leeg gehaald en als nieuwe Watch heb ik deze opgestart. Het hele feest weer herhaald en nu staat die vanaf gister middag tot nu te draaien om te activeren. Ik denk toch echt dat dit niet zo lang moet duren. Kan je me nog even proberen te helpen? Ik heb gister KPN klantenservice gebeld en die weten niet wat ze hiermee moeten. Alvast dank en zou fijn zijn als ik mijn Watch ultra weer kan gebruiken.

 


Vreemd, ik zie in het systeem wel de koppeling. Eerst de deactivate en op 2 september de nieuwe activatie maar hij blijft op de watch nog steeds het bovenstaande geven? 


Nou ik kijk net en zie dat die nu weer doet. Vanmorgen vroeg nog niet maar het lijkt weer te werken blij mee 🙂


Ah nice! Fijn dat het werkt! Post dan gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!


Zal ik doen bedankt voor de hulp wordt gewaardeerd