Skip to main content

Na het wisselen van telefoon weigert mijn Apple Watch de multisim installatie. Melding is dat multisim al in gebruik is op een andere smartwatch. Instructie gevolgd voor resetten van alles, maar storing blijft. 

Dat is natuurlijk niet praktisch Joep, heb je onderstaande dan kunnen volgen?

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Daarna zou je hem gewoon weer moeten kunnen toevoegen.

 


nee heb een nieuwe iphone gekocht. en hij zegt dat de multisim al in gebruik is. mijn oude iphone is al gewist. Ik denk dat jullie mijn multisim moeten resetten.

 

 


@joepkeb Ik heb hem een zetje gegeven! Kun je over een paar uur eens controleren of het weer te activeren valt met behulp van de uitleg in dit artikel:

 


Gelukt.

Bedankt


Ok dat was sneller dan verwacht 😅 . Fijn dat het gelukt is!


Goedemorgen,

Ik heb exact hetzelfde probleem, ik heb wel de multisim kunnen verwijderen, maar blijft bij het activeren telkens de melding zien dat de simkaart al op een andere watch in gebruik is.

ik heb de overstap gemaakt van de iPhone 14 Pro naar de iPhone 15 Pro en heb een Apple watch Ultra.

gr. Michel


Ik ervaar hetzelfde probleem kan dit opgelost worden.


Goedemorgen @R.J.E Johansen en @MiRoJo25 is het nog gelukt? De kortste klap is anders even bellen met 0800-0402, dan verwijderen mijn collega's na verificatie de registratie. 


Goedemorgen, 

 

Het is nog steeds niet gelukt, ik heb van de week gebeld met 1200, dus dat is volgens mij hetzelfde als 0800-0402 en deze verwezen mij naar en kpn winkel. Ik ben daar geweest en zij verwijzen me weer naar 1200.

😤😤😤


@MiRoJo25 Zou je dan het betreffende mobiele nummer in jouw profiel kunnen plaatsen en mij een seintje willen geven als dat gedaan is? Dan kijk ik even met je mee.


@Remco van KPN bij mij is het ook niet opgelost. Ik heb mijn mobiele nummer ook in mijn profiel gezet. Ik hoop dat je ons kunt helpen.


Sorry, ik zie dat in mijn profiel het nummer van mijn vrouw stond. Ik heb deze nu gewijzigd naar het nummer waar het om gaat


Ik heb de nummers een zetje gegeven. Je zou het over een paar uurtjes weer moeten kunnen activeren!


Bedankt ik ga het straks proberen


Dankjewel, ga het straks ff proberen


Hoi, 

Met jouw actie heb je de multisim van mijn vrouw haar toestel / iwatch verwijdert, terwijl deze het juist wel deed. Ik heb deze nu weer geactiveerd op haar toestel / iwatch.

Het probleem voor mij is hiermee nog steeds niet opgelost. Zou je mijn multisim willen verwijderen. Mijn nummer staat onder mijn profiel en eindigt op 768

gr. Michel


Ik zit nu met 1200 aan de lijn en die zeggen weer dat ze de registratie niet kunnen verwijderen.


@Remco van KPN ik heb hem nu kunnen wel toevoegen alleen hij blijft draaien dat hij nog aan het activeren is. Watch opnieuw opstarten werkt niet. Wat nu?


De dame aan de telefoon heeft uiteindelijk mijn multisim kunnen verwijderen. Ik kon hem nu opnieuw toevoegen, maar idd hetzelfde als RJE Johansen. Ik krijg de multisim niet geactiveerd, hij blijft ronddraaien.


opnieuw opstarten van de iPhone en iWatch verhelpt het probleem niet.

ik ben nu vanaf vrijdag bezig, schiet lekker op zo😤

 


Dit vind ik niet kunnen… ongelofelijk dat het zo lang moet duren.


Ik heb mijn watch al ontkoppeld en een nieuwe installatie gedaan. Ik heb mijn iPhone 15 Pro opnieuw geïnstalleerd maar de multisim blijft op activeren hangen.

Het kan dus niet anders dat er bij KPN iets blijft hangen. Graag een oplossing!

 


Gaat vanzelf goed komen…. 
kan nu tot 5 werkdagen duren & als die voorbij zijn kunnen ze er wat mee.

Tijdje geleden zelfde verhaal gehad.

 


Gaat niet goed komen, ook niet na enkele dagen/weken/maanden. Bij mij blijft de iPhone maar proberen om het abonnement te activeren, komt echter nooit door deze procedure heen. Vraag me echt af of deze dienst wel werkt (iPhone 14 icm Watch Ultra 2)


Gaat niet goed komen, ook niet na enkele dagen/weken/maanden. Bij mij blijft de iPhone maar proberen om het abonnement te activeren, komt echter nooit door deze procedure heen. Vraag me echt af of deze dienst wel werkt (iPhone 14 icm Watch Ultra 2)

Dat is zuur… de dienst verder werkt ( als het geactiveerd is) prima :)14 pro max en ultra 2


Gaat niet goed komen, ook niet na enkele dagen/weken/maanden. Bij mij blijft de iPhone maar proberen om het abonnement te activeren, komt echter nooit door deze procedure heen. Vraag me echt af of deze dienst wel werkt (iPhone 14 icm Watch Ultra 2)

Dan zou ik even bellen met 0800-0402 dan maken mijn collega's een storingsmelding aan. Want zoals Zeeuwse aangeeft het zou moeten werken.