Skip to main content

Na lange tijd van tevreden gebruik werk MultiSim (ineens) niet meer. Als ik probeer te activeren in de Watch app krijg ik:

 

 

In de MijnKPN app werkt het opvragen van MultiSim onder Mobile Subscription ook niet:

 

What gives?

Welkom op de community @EdmondvanAs, zomaar opeens die melding krijgen is gek. Ik zie alleen wat jij in je bericht noemt, zoals je je kunt voorstellen is het moeilijk om er meer over te zeggen op basis daarvan. Krijg je die melding nu nog steeds, of werkt het nu wel? De 2e screenshot doet vermoeden dat het een tijdelijke verstoring was.

Als het nu nog niet gaat kan je ons het beste bellen op 0800-0402, een collega kan dan direct met je meekijken. Dat is de snelste weg om dit te bekijken.


Ik heb zelfde probleem. Apple Watch Ultra 2, 2 dagen geleden ineens geen werkende Multisim meer. Via helpdesk tips doorlopen (resetten Apple Watch e.d.), bij kpn door medewerker mijn registratie Multisim bij KPN eruit gehaald. Vele malen met Iphone app Watch geprobeerd te activeren via Mobiel netwerk configureer mobiel netwerk, maar dan foutmelding ‘verbinding mislukt. De verbinding met de server is verbroken. Probeer het later opnieuw. Advies was langs KPN winkel te gaan. Daar zag medewerker die zelf ook Apple Watch Ultra 2 had met Multisim in KPN systeem dat er fout stond (vergeleken met zijn registratie), heeft toen via collega technische dienst ticket laten aanmaken om deze foutieve regels uit systeem te halen. Vandaag stond op mijn voicemail dat dit gelukt was en dat ik opnieuw moest proberen te activeren, maar helaas weer zelfde foutmelding. Maandag word ik door deze medewerker gebeld om te vragen of gelukt is (tot nu toe dus niet), moest bijhouden wanneer geprobeerd en wat EID nummer (esim) is, maar die blijft op allemaal nullen staan. @EdmondvanAs ben benieuwd of bij jou ondertussen wel gelukt is.


Vandaag ben ik teruggebeld door kpn, advies contact Apple opnemen. Zij hebben op afstand diagnose/analyse Apple Watch gedaan. Zo te zien lijkt probleem met hardware Watch, dus advies naar Apple Store voor verder onderzoek/reparatie. Echter na deze softwarematige analyse was icoon op mijn watch voor mobiel netwerk wit! Ik kon zelf oude abo kpn (Niet in gebruik: kpn nl) eruit halen en vervolgens nieuw abo toevoegen. En nu werkt het. Hoe dat kan is mij een raadsel want zo te zien betrof alleen analyse en geen veranderingen op mijn watch


Reageer