Skip to main content

Ik heb vorige week een Apple Watch Ultra 2 gekocht, direct bij het instellen een Multisim ingesteld. Multisim staat bij mijn extra opties in Mijn KPN account dus is geactiveerd.

Echter keek ik gisteren op mijn watch en die had geen verbinding. Mobiel netwerk verwijderd via de telefoon en opnieuw proberen in te stellen op de watch… Helaas, Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch.

Vandaag gebeld met de klantenservice en die kon me niet echt verder helpen. Nog geprobeerd de watch helemaal te wissen en opnieuw in te stellen, maar blijf dezelfde melding krijgen.

Wie kan me hiermee verder helpen? Ik betaal namelijk wel, maar krijg het niet werkend.

Vervelend dat het voor u niet werkt ik ben benieuwd wat het is, zelf overweeg ik ook via KPN een ultra aan te schaffen.

Mag ik vragen of er een bandje bij zat ? 🫣 …

Ik hoop dat er snel iemand is die het probleem kan oplossen!

 


Vervelend dat het voor u niet werkt ik ben benieuwd wat het is, zelf overweeg ik ook via KPN een ultra aan te schaffen.

Mag ik vragen of er een bandje bij zat ? 🫣 …

Ik hoop dat er snel iemand is die het probleem kan oplossen!

 

Ik heb hem niet via KPN aangeschaft, wist niet dat dat kon. Achteraf beter wel kunnen doen want scheelt €130 met wat ik nu betaald heb.


Vervelend dat het voor u niet werkt ik ben benieuwd wat het is, zelf overweeg ik ook via KPN een ultra aan te schaffen.

Mag ik vragen of er een bandje bij zat ? 🫣 …

Ik hoop dat er snel iemand is die het probleem kan oplossen!

 

Ik heb hem niet via KPN aangeschaft, wist niet dat dat kon. Achteraf beter wel kunnen doen want scheelt €130 met wat ik nu betaald heb.

Ah oké , dank voor je reactie !


Hallo @Robertkr87, balen zeg dat je nu nog niet jouw Ultra watch kunt gebruiken. Mijn advies is toch om nogmaals met de klantenservice te bellen. De medewerker kan Multisim in zijn geheel even uit jouw abonnement halen en dan weer opnieuw toevoegen. 


Hallo @Robertkr87, balen zeg dat je nu nog niet jouw Ultra watch kunt gebruiken. Mijn advies is toch om nogmaals met de klantenservice te bellen. De medewerker kan Multisim in zijn geheel even uit jouw abonnement halen en dan weer opnieuw toevoegen. 

Ik heb vanochtend inderdaad weer contact opgenomen met de klantenservice en als het goed is wordt de Multisim nu compleet verwijderd en zou ik hem daarna opnieuw aan kunnen vragen en koppelen. Wordt vervolgd...


Vanmiddag weer even gebeld, want de multisim bleef nog steeds in mijn account staan. Deze bleek niet goed verwijderd te zijn. Degene aan de telefoon kon hem direct op de juiste manier verwijderen.

Daarna direct opnieuw ingesteld op de Apple Watch, dat ging direct goed. Na het instellen duurde het nog een klein half uurtje voordat ie helemaal geactiveerd was.

Maar het werkt nu!