Skip to main content

Ik heb ook dit probleem, de multisim werkte eerst op mij Applewatch Ultra. Na een tijdje niet meer. Ik heb de instructie gevolgd en de multisim verwijderd.

Nu kan ik hem niet meer activeren, kpn app/online zegt dat de multisim al gekoppeld is aan een smartwatch en de smartwatch zegt dat er geen abonnement gekoppeld is.

Kan KPN een oplossing bieden? Multisim uit en dan weer aan misschien?

Groet, Ronald

Hallo Ronald, ik heb even een apart topic voor je aangemaakt. Is het uiteindelijk nog gelukt? Ik zou je anders willen adviseren om het volgende artikel eens door te nemen op onze kennisbank:

 

Als het niet lukt kun je ook altijd nog even bellen met 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's dat samen even met je doorlopen.

 


Hallo Remco,

bedankt, maar dat werkt allemaal niet helaas. Ik blijf onderstaande melding krijgen. Het uitzetten van de multisim lukt op de Apple Watch niet, want er staat geen actief abonnement in. Ik heb de Watch gewist en opnieuw geïnstalleerd nu, maar ook dat mag niet baten.

 

 Hoe nu verder?


Dan zou ik even bellen met de klantenservice op 0800-0402. Dan lopen ze de registratie na verificatie voor je na en verwijderen die eventueel. Je kan ook via Twitter of Facebook contact zoeken.Â