Skip to main content

Ik ben nu ook al een maand bezig om dit geregeld te krijgen… 12 keer gebeld met kpn.. ja multisim staat uit maar kan het niet installeren krijg elke keer melding dat ie nog actief is word er knettergek van weer bellen en ze geloven me niet dat het niet werkt… Ga naar apple iphone ga naar iwatch app dan naar mobiel netwerk en zet het daar uit maar daar staat niets! enkel configureer mobiel netwerk doe je dat ga je naar kpn site log je in en dan krijg je multisim is nog actief zucht… als je iets aanbied maak het dan gebruik vriendelijk het is 2023… niet 1990.

 

Afgesplitst en een eigen topic aangemaakt.

 

Ik had net een berichtje terug van de Technische Dienst. Fijn dat alles weer werkt @EBaars! Dit was helaas iets wat echt diep in het systeem vast zat waar de Helpdesk niet direct invloed op heeft. De fix die ik eerder probeerde toe te passen pakte hij ook niet.   

 

Denk dat ik precies hetzelfde probleem heb! wil ook de technische dienst!! ben nu al een poos bezig met dit te regelen. 

als ik dit lees krijg ik weer hoop… “Dit was helaas iets wat echt diep in het systeem vast zat waar de Helpdesk niet direct invloed op heeft.”


Multisim kan niet worden uitgezet door helpdesk ook al lijkt dat wel het geval te zijn. Is een dieper liggend probleem in hun systeem wat de technische dienst moet oppakken voordat het opgelost word. Tot die tijd blijft de helpdesk allerlei excuses verzinnen, dat jij het niet goed doet en niet snapt ben al zeker 12 belletjes verder. Heb het opgegeven vergeet multisim gewoon het werkt niet als het niet direct werkt. En kom over een jaar nog eens terug 😂


Kpn doet er niets aan geef het op verspilling van energie.. 5 uur mee bezig geweest. Werkt gewoon niet wassen neus 👃 etc etc misschien provider wisselen. 


Verwacht er niet te veel van. Ik heb het opgegeven. 


Hallo Rob. door omstandigheden heb ik je reacties uit het oorspronkelijke topic niet gezien maar het spijt mij dat dit nog steeds niet is opgelost. Er is dus wel een melding aangemaakt voor de Technische Dienst maar daar is nog niet een reactie op gekomen?


@Robvgils Ik was toch even nieuwsgierig wat de stand van zaken is. Laat het gerust nog even weten als ik nog iets voor je kan doen.


Nog niet opgelost al 5 keer gebeld gemaild maar schijnt toch wel dicht bij rocket sience te komen om mijn multisim te verwijderen van mijn account zodat ik hem weer kan installeren.

of er word niets aan gedaan dat kan ook..

Mvg Rob

 


Kun je dan eens jouw profiel invullen en mij een seintje kunnen geven hier? Dan kijk ik even mee!


Profiel is ingevuld 

 

mvg Rob


@Robvgils Ik heb het systeem een duwtje gegeven zou je over een paar uur dit nogmaals kunnen proberen te activeren?


Bedankt! Eindelijk na 3 maanden is het zover het werkt! Remco een dikke pluim. 

Misschien is het een idee om intern een memo te maken zodat dit probleem sneller gefixed kan worden. 

Misschien wel een instructie video voor al het kpn personeel. 

 

Mvg Rob 


Het spijt mij dat dit dan zoveel voeten in de aarde heeft gehad Rob. Ik koppel dit sowieso nog even intern terug. Post in de toekomst anders bij verder vragen gerust nog even een topic voor ons.