Skip to main content
Beantwoord

MyActions registratie voor Pixel Watch afgewezen

• January 10, 2025
  • 1 reactie
  • 147 keer bekeken

Hoi,

Allereerst, wat een ongelofelijk bagger bedrijf gebruiken jullie voor cashback acties of extra artikelen bij een bestelling namelijk, MyActions. Je kan deze mensen niet bellen en je kan ze alleen maar mailen en dan kan een reactie 5 dagen duren. 

Ik heb 2 weken geleden de Pixel 9 Pro bij jullie besteld (hier zou je een Smartwatch bij ontvangen) en netjes de actiepagina ingevuld op MyActions. Ik heb ze tevens nog gemaild met de vraag of alles goed is gegaan en de reactie was dat alles goed was ingevuld en dat ik moest wachten op het verificatieteam. Vandaag is mijn registratie afgewezen met de vage reden: Het document van jouw factuur of kassaticket is niet opgeladen of is niet duidelijk leesbaar. Gelieve een duidelijke foto toe te voegen via je account.

Ik heb de bestelbevestiging en het bijbehorende prijsoverzicht geprint als pdf en deze geüpload. Als ik hem download zie ik gewoon al mijn gegevens en alles is leesbaar. Kennelijk is dat niet de juiste manier? Aangezien ik 5 dagen moet wachten totdat ik een keer een reactie ga krijgen van MyActions is mijn vraag wat KPN in deze voor mij kan betekenen. 

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@TijmenD , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dit is een actie vanuit Google en zij hebben er dus ook voor gekozen om dit via MyActions te laten verlopen, staat verder helemaal los van KPN. Koop je dit toestel via een andere provider dan dien je zo'n gratis smartwatch ook via deze weg aan te vragen. Kortom, wij kunnen hierin niks voor je betekenen. Hoop natuurlijk wel dat je je smartwatch snel in ontvangst mag nemen🙏🏻

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Goedemorgen ​@TijmenD , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dit is een actie vanuit Google en zij hebben er dus ook voor gekozen om dit via MyActions te laten verlopen, staat verder helemaal los van KPN. Koop je dit toestel via een andere provider dan dien je zo'n gratis smartwatch ook via deze weg aan te vragen. Kortom, wij kunnen hierin niks voor je betekenen. Hoop natuurlijk wel dat je je smartwatch snel in ontvangst mag nemen🙏🏻