Skip to main content

Validatie is 5 weken geleden goedgekeurd, drie maal contact gehad met Recommerce, maar na 5 weken is de inruilbonus nog steeds niet uitbetaald. Wat een slechte partner is dit, zeer KPN onwaardig.

@Justin77 Welkom op het forum. 

Wat balen dat je na 5 weken je bonus nog niet hebt ontvangen. 

Het bedrag voor het toestel heb je dus wel uitbetaald gekregen? 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven? 


Hi Rutger,

profiel gevuld. Idd vergoeding telefoons 4 weken geleden wel ontvangen, maar inruilbonus nog steeds niet. Recommerce geeft aan dat validatie akkoord is gegeven. Zou binnen een paar dagen uitbetaald worden, maar wacht al weken.
 

MVG

Justin
 


@Justin77 Bedankt voor je het invullen van je profiel. 

Zou je onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" ook nog je contactnummer met Recommerce willen invullen? 

Dan kan ik contact leggen met mijn collega's. 


Beste Rutger,

 

Ik heb het nummer vermeld bij persoonlijke opmerkingen.


Inmiddels heb ik ook weer bericht gehad van Recommerce. De documenten die zijn ingediend, zijn correct, maar de bonus is niet gevalideerd. Recommerce geeft aan dat het valideren de verantwoordelijkheid is van KPN.


@Justin77 Bedankt! 

Ik heb in dit geval een bericht gestuurd naar mijn collega's. 

Zij gaan de situatie bekijken en zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten!


Is er al een update? Inmiddels zijn we weer een week verder!


@Justin77 Ik heb nog geen update helaas. 

Wel heb ik zelf ook weer om een update gevraagd! 


Beste Rutger, inmiddels zijn we weer een week verder en inmiddels is het 8 weken geleden dat de telefoons zijn ingeleverd. Kunnen jullie iig duidelijk maken waar het probleem zit, want Recommerce wijst naar KPN en KPN wijst naar Recommerce. De klant zit in de tussentijd maar te wachten en te wachten en te wachten… Zou heel fijn zijn als KPN deze situatie nu eindelijk eens oplost.


@Justin77 Ik ben met je eens dat het lang duurt. 

Ik doe achter de schermen mijn best om updates te krijgen. Maar vooralsnog heb ik geen extra informatie. 

Ik heb het nu nogmaals via een andere route geprobeerd. Ik hoop en verwacht deze week met een update te kunnen komen. 


@Rutger_ Bedankt voor je geduld. 

Ik heb inderdaad reactie van mijn collega's. Ik zie dat de bonus woensdag gevalideerd is. 

Het bedrag wordt dan ook zo snel mogelijk overgemaakt! 


Hi Rutger, bedrag is eindelijk overgemaakt. Fijn dat het afgerond is, maar hoop wel dat dit in de toekomst anders gaat. Recommerce wordt hier nu op aangekeken, maar volgens mij zit een groot deel van het probleem bij KPN zelf.