Skip to main content

Beste @Remco_  ik heb exact dit probleem. Mijn gewone Sim is omgezet naar e-Sim en nu werkt mijn multisim niet meer.  Deze is door de klantenservice verwijderd en nu dus hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Kan je mij ook helpen want ik wil graag dat mijn Apple Watch Ultra het weer gaat doen?

 

Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hey @Michelvdv, welkom! Wil je jouw forumprofiel invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we meekijken :)


Profiel is ingevuld. 


Dank voor het invullen, @Michelvdv. Ik zie onder het klantnummer dat je ingevuld hebt meerdere telefoonnummers staan. Waaronder ook het telefoonnummer dat je ingevuld hebt. Alleen is dat nummer (en abonnement) al enige tijd niet meer actief. Kun je aangeven om welk nummer het dan wel gaat? Want ik zie bij beide anderen niet direct iets terug over multisim. Laatste 3 cijfers is voldoende. 


Dat nummer is wel degelijk actief hoor 

eindigt op 394. Als je me belt neem ik netjes op ;-)


Alleen is het omgezet van fysieke sim naar E-SIM.

 


Overigens is dit allemaal wel heel onpraktisch. Half uur aan de lijn gehangen met de helpdesk, Watch abonnement is uitgezet maar nog steeds wel gekoppeld. Wordt hier wel een beetje moedeloos van.

 

En dit is alleen maar veroorzaakt doordat ik een 2e sim wilde plaatsen en mijn fysieke simkaart heb omgezet naar e-sim.  Dit is echt niet fijn.

Ik snap dat jij er niets aan kan doen maar dit is niet oke.

Hopelijk kan je het snel voor me oplossen, ik zie dat meer mensen dit probleem hebben gehad dus moet bekend zijn bij KPN.

 

Groet,

Michel

 


Ah, ik zie het al, @Michelvdv. Het 394 nummer is ook omgezet naar een eigen klantnummer. Vandaar dat ik hem onder het klantnummer in je profiel niet meer als actief zag. Het nieuwe klantnummer heb ik in je profiel gezet.

Ik heb de multisim die ik nog actief zag verwijderd. Geef het even een uurtje of twee, en probeer dan opnieuw om multisim te activeren. Herstart voor de zekerheid je toestel van te voren even.


Hoi Erik. Hij komt nu inderdaad verder maar blijft nu hangen op activeren. Al een tijdje trouwens. 
 

groet

michel


Dag Erik 

de activering blijft nog steeds hangen. Toestel blijft zeggen bezig met activeren. 
 

groet, 

Michel 


Hoi Michel! Erik is er even niet dus ik neem het even voor hem waar. Ik heb het nummer wat eindigt op 394 nogmaals gechecked en zowel de indicator voor de order als de simkaartstatus zelf staan nu op actief. Functioneert de combinatie nog steeds niet? 


Nee blijft hangen op activeren.  
 

groet

Michel


Goedemorgen. 
volgens mij is dat ook een bekend ander probleem. 
fijn als je het kan oplossen voor me


Inmiddels weer 3 dagen verder en nog steeds dezelfde melding. 
 

Dit moet een bekend probleem zijn dat ik vaak terug zie op het forum. 

 


Verdorie. Ik heb de esim die we hier nu zien staan opnieuw verwijderd. Geef het even een paar uur, herstart ook je iPhone en Watch, en probeer dan opnieuw multisim toe te voegen en te activeren, @Michelvdv.


Hij blijft hangen!

Kan het zijn dat jullie hem steeds proberen te koppelen aan mijn fysieke oude sim in plaats van e-sim?

Ik lees ook op het forum dat dit ergens in jullie netwerk vastloopt….

 


Ik zie niet terug dat je opnieuw multisim aan het activeren bent. Dat is potentieel goed nieuws. Het probleem dat je eerder steeds hebt is dat de multism bij ons wel verschijnt, maar niet correct activeert aan jouw kant. Dit wat er nu gebeurt is subtiel anders. Hij loopt nu aan beide kanten vast. In de meeste van die gevallen wordt dit binnen 5 werkdagen hersteld. Dan wel omdat het automatisch alsnog goed gaat, of omdat de back office het opvangt en handmatig recht trekt. 

Ik wil je dan ook vragen om die 5 werkdagen (vanaf de 3e) af te wachten. Als het dan nog steeds niet in orde is, dan zit er niets anders op dan een technisch ticket in te schieten. Want dan ben ik ook echt door m'n opties heen.

 

Kan het zijn dat jullie hem steeds proberen te koppelen aan mijn fysieke oude sim in plaats van e-sim?

Er is geen spoor van je fysieke sim meer aanwezig in je abonnement en aansluiting, dus dat kan niet. Maar kan wel zo zijn dat het hebben van esim onder water meespeelt.


Dan wachten we dat nog even af….

Ik werk onder andere in de geboortezorg en kan je vertellen dat een bevalling sneller gaat ;-)


Goedemorgen.  Hij hangt nog steeds op activeren. 
groet

michel


Verdorie. Ik heb een ticket ingeschoten. Van daaruit wordt er komende week contact met je opgenomen, Michel!


Verdorie. Ik heb een ticket ingeschoten. Van daaruit wordt er komende week contact met je opgenomen, Michel!

 

Het werkt eindelijk weer. 
super bedankt. 
groet 

michel


Super! Dank dat je het nog even hebt laten weten, Michel :)